خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان:

ویزیت رایگان ۲۳۰ نفر از اهالی میرآباد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۰۲۴

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و حمایتی پزشکان، پیراپزشکان و خیرین داوطلب به ۲۳۰ نفر از اهالی روستای میرآباد از توابع بخش مهرگان سراوان همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ «سیدمحمد مهدی سجادی» مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: جمعیت هلال احمر با رسالت حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها اعزام کاروان‌های نیکوکاری به مناطق کم برخوردار را جزو اولویت‌های اصلی فعالیت‌های امید بخش خود قرار داده است. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: در همین راستا همزمان با ماه مبارک رمضان، کاروان نیکوکاری هلال احمر با هدف ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و حمایتی به اهالی روستای میرآباد از توابع بخش مهرگان سراوان اعزام شد. 

وی اظهار کرد: در این کاروان نیکوکاری با بهره مندی از ظرفیت داوطلبی پزشک عمومی، تکنسین دارویی، پرستار، روانشناس و ماما، ۲۳۰ نفر از مردم مراجعه کننده ویزیت شدند و خدمات بهداشتی، مشاوره‌ای دریافت کردند. 

همچنین در بخش حمایتی در قالب پویش #هلال_رحمت ۱۰۰بسته معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع شد. 

کاروان نیکوکاری با مشارکت خیرین و اعضای داوطلب خانه‌های هلال ۱۸۵ پرس غذای گرم بین خانواده‌های روزه دار مناطق کم برخوردار تهیه و توزیع شد. 

همچنین به منظور ایجاد روحیه نشاط اجتماعی با همکاری هیات بازی‌های بومی و محلی مسابقه‌ای بین کودکان و نوجوانان برگزار و در پایان جوایزی به نفرات برگزیده اهدا شد. 

برگزاری کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی و امداد و کمک‌های اولیه برنامه دیگری بود که با هدف افزایش توان علمی و عملی اهالی منطقه برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز