خبرگزاری کار ایران

ملکی خبر داد:

مصدومیت ۴ نوجوان در پی انفجار مواد محترقه

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۷۶۹

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از مصدومیت ۴ نوجوان به دلیل انفجار مواد محترقه خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۰:۱۹ بامداد یک مورد حادثه انفجار در یک منزل مسکونی در جاده ورامین محله فیروزآباد به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه یک ایستگاه بلافاصله به همراه تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک منزل دو طبقه روی همکف بود که در قسمت همکف این ساختمان به وسعت ۲۰ متر یک کارگاه کوچک خیاطی بود که چهار نوجوان در آنجا در حال ساخت مواد محترقه بودند. که به یکباره انفجار شدیدی رخ داد و بر اثر این انفجار دیوار جلویی مغازه که مشرف به خیابان بود به طور کامل تخریب می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: آوار دیوار تخریب شده بر روی دو دستگاه خودرو ریخته و خوشبختانه در آن ساعت کسی در داخل خودروها حضور نداشته. تعدادی از شیشه‌های خانه‌های مجاور نیز تخریب شده بود.

ملکی تصریح کرد: آتش‌سوزی خیلی جزیی در مغازه ایجاد شده بود که با حضور آتش‌نشانان اطفاء شد و ۴ نفر نوجوان که شامل یک نوجوان ۱۱ساله و ۳ جوان ۱۸ساله دچار مصدومیت شده بودند که به عوامل اورژانس تحویل داده شده و به بیمارستان منتقل شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز