خبرگزاری کار ایران

تقدیر رئیس شورای شهر تهران از حضور گسترده مردم در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۷۳۲

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پیامی از مشارکت گسترده و پرشور ملت رشید ایران به‌ویژه شهروندان فهیم تهران در ششمین انتخابات مجلس خبرگان و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، رئیس و اعضای شورای شهر تهران در پیامی از حضور گسترده مردم در انتخابات ۱۱ اسفند قدردانی کردند.

متن پیام به شرح زیر است: 

«انتخابات یازدهم اسفند ۱۴۰۲ و مشارکت گسترده و پرشور ملت رشید ایران به‌ویژه شهروندان فهیم تهران در ششمین انتخابات مجلس خبرگان و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تصویری از همدلی، وحدت و جمهوریت ملت ایران بود.

آحاد ملت ایران و شهروندان کلانشهر تهران با حضور در انتخابات یازدهم اسفند به همه دنیا نشان دادند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که با یاری مردم بنا شد، امروز نیز پس از قریب به پنج دهه، مورد اعتماد و حمایت قاطبه مردم قرار دارد و با وجود همه کارشکنی‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمنان برای کاهش حضور مردم، شاهد حضور چشمگیر و حماسی مردم در انتخابات بودیم. 

مشارکت میلیونی مردم در این انتخابات علاوه بر تبلور اقتدار، مشروعیت و مقبولیت این نظام مردمی، مسئولیت زمامداران و مسئولان را در ارکان مختلف نظام سخت‌تر می‌کند، چرا که باید با تلاش برای خدمت بیشتر و برنامه‌ریزی برای تحقق مطالبات و خواسته‌های آنان و حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه ایران اسلامی، قدردان این حضور گسترده و میلیونی بود. 

اعضای شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک این دستاورد بزرگ حضور ملت و تبریک به منتخبان انتخابات و با تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) مراتب توفیق، سربلندی و بهروزی را برای همه منتخبان و ملت شریف ایران مسئلت دارد. 

مهدی چمران

رئیس شورای اسلامی شهر تهران»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز