خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بازرسی استانداری تهران:

شعب اخذ رای تهران به صورت آنلاین رصد می‌‎شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۴۳۷

مدیرکل بازرسی استانداری تهران گفت: ۷۸۰۰ بازرس برای نظارت بر انتخابات استان آموزش دیده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسدالله تقی‌زاده، مدیرکل بازرسی استانداری تهران با اشاره به برگزاری انتخابات در روز جمعه گفت: طبق قانون برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری وزارت کشور متولی اجرای این انتخابات است.

وی ادامه داد: ماده 28 تکلیفی  قرار داده است که به جهت حسن اجرای انتخابات و اجرای صحیح فرآیندهای صحیح برگزاری انتخابات وزارت کشور بازرسانی را برای این امر مهم اعزام و به آن‌ها ماموریت دهد.

مدیرکل بازرسی استانداری تهران خاطرنشان کرد: در استان تهران هیات بازرسی استان ۷۸۰۰ بازرس و سربازرس را آموزش داده است تا بتوانند در روز برگزاری انتخابات گزارشات میدانی خود را در اختیار وزارت کشور قرار دهند.

وی ادامه داد: به منظور رسیدگی لازم به تخلفات و گزارشات انتخاباتی، یک شماره تماس برای گزارشات مردمی نیز اعلام شده است و مردم می‌توانند با شماره 45500 تماس گرفته و گزارشات خود را در خصوص تخلفات انتخاباتی در روز انتخابات ارائه دهند.

تقی‌زاده تصریح کرد: قطعا بازرسان ویژه‌ای برای این منظور در نظر گرفته شده تا به این گزارشات نیز رسیدگی کنند. در روز انتخابات بازرسانی در شعب حضور داشته و به صورت آنلاین و الکترونیکی می‌توانند گزارشات خود را در اختیار وزارت کشور و بازرسی استان قرار دهند.همچنین شعب اخذ رای تهران به صورت آنلاین رصد می‌‎شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز