خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان خبر داد:

فعالیت بالغ بر ۴۵۰ پایگاه علمی در راستای تقویت بنیه علمی دانش آموزان

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۴۱۰

مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۴۵۰ پایگاه علمی با حضور و مشارکت ۱۲۰۴ نفر از دبیران تخصصی جهادی در شهرستان‌ها و مناطق استان فعالیت آموزشی تقویت بنیه علمی دانش آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم را آغاز کردند.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حسن بروشکی مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در جلسه شورای معاونان اداره کل از احیای پنجشنبه‌های آموزشی خاص دانش آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم در این استان خبر داد و گفت: به منظور انجام فعالیت‌های آموزشی در راستای تقویت بنیه علمی دانش آموزان این برنامه درحال برگزاری است و از ظرفیت پنجشنبه‌های آموزشی بهره برداری شده است. 

وی در ادامه افزود: تقویت بنیه علمی دانش آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم در راستای آمادگی برای امتحانات نهایی و ورود به عرصه رقابت در کنکور سراسری برای تحقق عدالت آموزشی در استان سیستان و بلوچستان از جمله اهداف برگزاری این طرح است. 

بروشکی ضمن اشاره به استقبال دانش آموزان از این طرح، اظهار کرد: در اولین هفته از این برنامه بیش از ۴۵۰ پایگاه علمی با حضور و مشارکت ۱۲۰۴ نفر از دبیران تخصصی جهادی در شهرستان‌ها و مناطق استان فعالیت آموزشی تقویت بنیه علمی دانش آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم را آغاز کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز