خبرگزاری کار ایران

پاسخگویی یکی از شاخص های ارزیابی مدیران است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۰۶۰

مدیرکل بازرسی استانداری تهران گفت: برای ارزیابی عملکرد مدیران استان شاخص های مختلفی وجود دارد که پاسخگویی در برنامه‌های ارتباط مردمی چهره به چهره در روزهای سه شنبه و سامد یکی از شاخص های ارزیابی است.

به گزارش ایلنا، اسداله تقی زاده  مشاور استاندار و مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران در جلسه شورای معاونین و مدیران بازرسی شهرستانها گفت: مسئولیت‌ در نظام اسلامی امانت الهی است و ادای صحیح این امانت در گرو خدمت صادقانه، صحیح و بی منت به مردم است.

 تقی زاده تصریح کرد: در زمینه مبارزه با فساد اداری باید تلاش بیشتری توسط واحدهای بازرسی در سطح استان صورت گیرد البته نیاز به هماهنگی های بیشتر در فضای بین بخشی با سایر مراجع نظارتی و قضایی مشاهده می‌شود که بایستی توسط این اداره کل و فرمانداری‌ها بصورت مستند و مستدل صورت بگیرد.

مشاور استاندار تهران ادامه داد :برپایی میز خدمت بصورت مستمر در نماز جمعه تهران کار ویژه ای بود که برای اولین بار در حوزه شهر تهران با هدایت این اداره کل و مرکز ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری طی دوسال گذشته انجام شد، که امیدواریم تا با پیگیری و نظارت فرماندار محترم تهران این امر بطور دائم و جدی ادامه داشته باشد.

 تقی زاده خاطرنشان کرد: رضایتمندی مردم شاخص مهم ارزیابی عملکرد مدیران استان تهران است و در بررسی  این شاخص با کسی تعارف نداریم.

تقی زاده با اشاره به ضرورت حضور مسوولان و مدیران کل در برنامه میز خدمت به صورت مستمر تاکید کرد: ملاقات‌های چهره به چهره در شهرستان‌ها با محوریت فرمانداران انجام می‌شود؛ همچنین در صورت کوتاهی مدیری نسبت به حضور در میان مردم آن مسوول تذکر گرفته و منجر به  برخورد اداری و قانونی خواهد شد.

مدیرکل بازرسی استانداری تهران ادامه داد: تمامی مدیران دستگاه های اجرایی  استان روزهای سه شنبه  هر هفته  مکلف به برگزاری ملاقات چهره به چهره  و بی واسطه با شهروندان  تحت عنوان سه شنبه های پاسخگویی هستند  و یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران همین مقوله است.

تقی زاده ادامه داد :رویکرد دولت سیزدهم در ارتباط دولت با مردم، رویکردی مبتنی بر در میان مردم بودن است، از این رو  حضور مسوولان در برنامه‌ها و مناسبت‌های مختلف و همچنین به صورت مستمر در استان تهران از آغاز بکار دولت مردمی در حال اجراست.

وی  گفت: حضور مسوولان در جمع مردم گام اولیه بوده و ظرفیتی بی بدیل را در راستای تحقق شعار دولت مردمی شکل داده اما استمرار و نتیجه‌بخشی امور مردم در گام بعدی مهمتر از شروع کار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز