خبرگزاری کار ایران

ملکی خبرداد:

حریق گسترده در انبار مواد غذایی

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۷۹۶

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از حریق گسترده در انبار مواد غذایی در جاده قدیم کرج خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۵:۰۴دقیقه صبح امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک انبار مواد غذایی در جاده قدیم کرج شهرک دانش به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اعلام شد.

وی با بیان اینکه این منطقه مرز بین تهران و شهر قدس است، ادامه داد: بلافاصله ۶ ایستگاه آتش‌نشانی از سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران به همراه تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند و آتش‌نشانی شهر قدس نیز همزمان به محل آتش‌سوزی رسید.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه محل آتش سوزی یک سوله بزرگ با سقف شیروانی قدیمی به وسعت ۱۰۰۰متر بود که داخل آن با قفسه‌های فلزی طبقه بندی شده و مملو از مواد غذایی و کاملا شعله ور بود، تصریح کرد: در ضلع شمال انبار ساختمان های مسکونی بود و آتش‌نشانان برای پیشگیری از خطر، آن قسمت را تخلیه کردند، همچنین در اطراف محل حادثه نیز چندین کارگاه دیگر وجود داشت.

ملکی خاطرنشان کرد: آتش در حال گسترش و سرایت به اطراف بود که آتش‌نشانان از روی سقف و نفوذ به داخل عملیات اطفا را آغاز کردند، بر اثر شدت حرارت سقف محل حادثه ریزش کرده، اما خوشبختانه مورد تلفات و مصدومیت جانی تا این لحظه نداشتیم. عملیات شعله زنی انجام شده و نیروها در حال لکه گیری محل حادثه هستند.

به گفته وی گزارش های تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز