خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت خبر داد:

​رشد ۴۵ درصدی مشارکت محققان در جشنواره تحقیقاتی و فناوری علوم پزشکی رازی

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۰۷۴

​وزیر بهداشت از جشنواره تحقیقاتی و فناوری علوم پزشکی رازی و همچنین جشنواره آموزشی شهید مطهری به عنوان دو جشنواره مهم و اصلی وزارت بهداشت در حوزه آموزش و پژوهش یاد کرد و از رشد ۴۵ درصدی مشارکت محققان در جشنواره تحقیقاتی و فناوری علوم پزشکی رازی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، بهرام عین اللهی در حاشیه بازدید از بیمارستان سوم شعبان دماوند با بیان اینکه بیست و نهمین دوره جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی در هفته آینده برگزار می‌شود، گفت: در سال گذشته ۵۷۰ اثر تحقیقاتی و فناوری در این جشنواره پذیرش شده بود که در سال جاری به ۸۰۴ اثر افزایش یافته که نشان دهنده رشد ۴۵ درصدی مشارکت نخبگان، دانشمندان و محققان در این جشنواره است. 

وی با اشاره به تقدیر از نفرات برتر جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی با حضور معاون اول رییس جمهور، خاطرنشان کرد: از سال پیش و در دولت مردمی، کمیته دانشجویی جشنواره نیز فعال شده و از تحقیقات برتر دانشجویی نیز تقدیر می‌شود. 

وزیر بهداشت از پژوهش‌های علوم پایه، سلولی و مولکولی، پزشکی نوین و بالینی به عنوان مهمترین آثار جشنواره رازی یاد کرد و گفت: خوشبختانه ۸۵۰ مرکز تحقیقاتی و ۱۵ پارک علم و فناوری سلامت در تولید مقالات، آثار علمی و محصولات سلامت محور مشارکت فعال دارند. 

عین اللهی به تامین ۴۰ درصد تجهیزات و ملزومات پزشکی مورد نیاز کشور توسط شرکت‌های دانش بنیان داخلی اشاره و عنوان کرد: اکثر مراکز درمانی و بخش‌های جدید بیمارستانی که در دولت مردمی در سطح کشور افتتاح شده با استفاده از تولیدات داخلی و دانش بنیان، تجهیز شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز