خبرگزاری کار ایران

تلاش برای بهبود وضعیت رفاهی و معیشتی نیروهای عملیاتی اورژانس

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۷۷۳

رییس سازمان اورژانس کشور حضور نیروهای اورژانس در حوادث و بحرانها را باعث دلگرمی مردم و نظام دانست و بر لزوم تقویت آموزش برای بهبود عملکرد این نیروها و همچنین افزایش رضایتمندی گیرندگان خدمات فوریت های پزشکی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، جعفر میعادفر در همایش دو روزه معاونان فنی و عملیات مراکز اورژانس پیش بیمارستانی سراسر کشور که در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، با اشاره به فشار بالای کاری نیروهای اورژانس، گفت: با وجود فشار زیاد کاری و توقع بالا از نیروهای اورژانس اما اورژانس در حادثه تروریستی کرمان و دیگر حوادث طبیعی و غیرطبیعی، نمره کامل گرفته است.

وی از نیروهای اورژانس به عنوان سربازان گمنام حوزه سلامت یاد کرد و گفت: نیروهای اورژانس در اولین لحظات حوادث و بلایا، به یاری بیماران و مصدومان می پردازند که همواره این تلاش ها مورد توجه جدی وزیر بهداشت قرار دارد.

رییس سازمان اورژانس کشور با اشاره به لزوم برطرف کردن اشکالات فنی و عملیاتی، تاکید کرد: ما باید عاری از اشتباه و خطا باشیم چون ممکن است با یک اشتباه، کل خدمات و زحمات همکاران خدوم ما در سازمان اورژانس کشور، زیر سوال برود.

میعادفر تشکیل این همایش را فرصتی برای تبادل تجربیات موفق و بهبود عملکرد اورژانس پیش بیمارستانی در سراسر کشور دانست و گفت: باید با اصلاح فرآیندها، مشکلات و چالش را شناسایی و در جهت حل آنها حرکت کنیم تا توان عملیاتی همکاران مان برای ماموریت ها، افزایش یابد.

وی با بیان اینکه دولت و مجلس نظر مثبتی برای تقویت زیرساخت های اورژانس دارند، یادآور شد: تلاش ما تامین و نوسازی ناوگان، بهبود وضعیت پایگاه ها و همچنین وضعیت رفاهی و معیشتی نیروهای عملیاتی اورژانس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز