خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم معارفه مدیر بازرسی سازمان مدیریت بحران شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۰۳۴

آیین تکریم و معارفه مدیر بازرسی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در این مراسم ضمن معرفی حمید مطلبی به عنوان مدیر بازرسی  جدید سازمان از زحمات مجتبی مرادی مدیر پیشین بازرسی تشکر و اظهار امیدواری کرد که این تغییرات سبب ایجاد تحول مثبت شود.

وی با بیان این نکته که سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ، سازمانی با وظایف متفاوت است، یادآور شد: این سازمان هماهنگ‌کننده ایمنی و آمادگی شهر است و متولی پیگیری جان مردم هستیم ، در نتیجه باید اجزای دیگر را برای رسیدن به یک نتیجه‌گیری مشخص گرد هم آورده و هماهنگ کنیم.

وی افزود: برای رسیدن به این هماهنگی با 100 دستگاه در وسعت شهر و حاکمیت در قالب کارگروه‌های ۱۵ گانه ستاد یا در قالب مسایل موضوعی جلسه داریم و در واقع داور بین مسایل سازمان‌های دیگری هستیم. 

وی در ادامه به بخشی از فعالیت‌های سازمان در دوره اخیر اشاره کرد و با اشاره به اقدامات انجام گرفته در پویش کرونا و دیگر فعالیت‌های صورت گرفته برای افزایش ایمنی  شهر یادآور شد که شهر به یک کارگاه ایمنی تبدیل شده و ایمن‌سازی گودها و ساختمان‌های پرخطر را در دستور کار قرار داده‌ایم.

نصیری در ادامه ضمن تشریح ساختار اداری سازمان توضیحاتی در خصوص فعالیت‌های انجام شده در زمینه ایمن‌سازی گودها، ایمن‌سازی ساختمان‌های در معرض خطر، برگزاری مانورهای بزرگی چون اسکان اضطراری، مانور امدادهوایی و اقدامات زیربنایی چون ساخت پایگاه‌ها،آزادسازی پایگاه‌های در اختیار سازمان ورزش، اقدامات انجام گرفته در حوزه HSE و توجه به ایمنی‌های خرد در شهر و بروزرسانی دستورالعمل‌های ایمنی ارائه داد و خاطرنشان کرد: طی دو سال گذشته سازمان با دست خالی و بودجه اندک، کارهای بسیار بزرگ انجام داده است.

وی افزود: ما یک سازمان نخبگانی و دانش‌محور هستیم که ۲۰ کمیته اندیشه‌ورز با حضور ۳۷۰ استاد دانشگاه داریم. 

وی گفت: به عنوان کسی که مدعی سلامت اداری‌ام اجازه شکل‌گیری بستر فساد نمی‌دهم و با جدیت ورود می‌کنیم تا حقی از بیت‌المال پایمال نشود.  همچنین باید هماهنگی و هم‌افزایی بین معاونت‌ها، ذی‌حساب و بازرسی فراهم شود تا رویه‌های همدیگر را بشناسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز