خبرگزاری کار ایران

دشمن با اصل انتخابات در ایران مشکل دارد و به دنبال ایجاد تردید در امنیت کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۴۱۵

استاندار تهران گفت: دشمن با اصل انتخابات در ایران مشکل دارد و به دنبال ایجاد تردید در امنیت کشور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، علیرضا فخاری استاندار تهران در جلسه ستاد انتخابات استان با اشاره به اقدامات و اهداف دشمن برعلیه ملت ایران و جمهوری اسلامی اظهارداشت: دشمن  با اصل انقلاب و برگزاری انتخابات در ایران مشکل دارد و بی مهابا و با سرعت به دنبال فرصت گیری از ملت ایران است.

وی در ادامه با اشاره به فتنه های دشمن افزود: ۲فتنه ایجاد تردید در امنیت ایران و ایجاد یاس از آینده ایران روی میز دشمنان است و به شدت در حال اجرای بخش های مختلف بر روی اقشار مردم توسط عوامل داخلی هستند، حضور پرشور و برگزاری انتخابات سالم شکستی سهمگین برای دشمنان است.

فخاری در ادامه  ۴ راهبردی که  رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات  بیان داشتند را  وابسته بهم و پوشاننده هم خواند و تصریح کرد:  ما در حوزه سلامت و‌ امنیت تمام تلاش خود را خواهیم کرد، اما بحث اصلی ۲ راهبرد رقابت و‌مشارکت است که مستقیما به هم وابسته بوده و رونق هرکدام دیگری را نیز اعتلا میدهد.

وی گفت:  این انتخابات با توجه به تلاش های دشمن بسیار حائز اهمیت است و در همین راستا الگو و راهکار و ایده پردازی و ابتکار عمل به همراه رقابت سالم در انتخابات می تواند باعث رونق در مشارکت شود.

فخاری در ادامه تاکید کرد: رعایت حق الناس مهم است و نظارت با جدیت بسیار انجام شود که به درستی رای مردم امانتی در دستان مااست و اجرای عدالت باعث امانتداری می شود.

استاندارتهران با اشاره به شهرستانهایی که اقوام متعدد در آنها  حضور دارند خاطرنشان کرد: قوم های مختلف ایران اسلامی فرصت و ظرفیتی بینظیر در مشارکت ها هستند فرمانداران این شهرستانها از این ظرفیتها در جهت ایجاد همگرایی و هم افزایی استفاده کرده و در سایه رقابت سالم کاندیداها، شور و شعور انتخاباتی را در شهرستانهای خود رقم بزنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز