خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند خبر داد:

اجرای سراسری «طرح نوماند» در تهران تا ۲ هفته دیگر

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۳۵۲

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: اجرای «طرح نوماند» از اواخر دی‌ماه در تمام مناطق ۲۲گانه شهر تهران آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، رضا محمدی درباره آخرین وضعیت اجرای «طرح نوماند» در تهران توضیح داد: اجرای نرم‌افزار کاربردی «نوماند» از یازدهم آذرماه در مناطق ۸، ۱۳ و ۱۴ به‌صورت آزمایشی شروع شد. در همین سه منطقه، تبلیغات و آموزش چهره‌به‌چهره توسط ۱۳۰ نفر از آموزشگران اداره پسماند انجام شد تا نقاط ضعف و قوت طرح نوماند شناسایی شود. شهروندان تهرانی می‌توانند سوپراپلیکیشن شهرزاد را نصب و با مراجعه به بخش نوماند درخواست خود را برای تحویل و فروش پسماندهای خشک ثبت و روز و ساعت مراجعه ناوگان دریافت پسماند را طبق زمان‌بندی دلخواه خود اعلام کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: با اجرای طرح آزمایشی نوماند به این نتیجه رسیدیم که این طرح پتانسیل اجرا در ۱۹ منطقه دیگر شهر را هم دارد. اواخر دی‌ماه استقرار ماشین‌آلات جمع‌آوری زباله در همه مناطق شهر تهران انجام خواهد شد و زیرساخت‌ها برای اجرای طرح نوماند در تمام مناطق شهر تهران آماده می‌شود.

وی در توضیح بیشتر افزود: جمع‌آوری زباله از طریق سامانه حمل‌ونقل پیمانکاران سازمان پسماند انجام می‌شود و ثبت سفارش جمع‌آوری زباله خشک در همه مناطق ۲۲گانه شهر تهران توسط سرویس نوماند انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند خاطرنشان کرد: در حال حاضر در سه منطقه ۸، ۱۳ و ۱۴، جمع‌آوری زباله خشک در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر، ۱۳ تا ۱۶ بعد از ظهر و در آینده نزدیک از ساعت ۱۸ تا ۲۰ شب انجام می‌شود.

براساس اعلام روابط‌عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، محمدی در پایان با تاکید بر این که اجرای سراسری طرح نوماند در کاهش آسیب‌های اجتماعی مانند زباله‌گردی مؤثر است، گفت: وقتی ما زباله‌های خشک را از شهروندان تحویل بگیریم و این پسماندها وارد مخازن زباله نشود، بحث زباله‌گردی به‌مرور زمان کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز