خبرگزاری کار ایران

جزئیات برگزاری نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۷۳۲

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش پیرامون جزئیات برگزاری نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، اصغر باقرزاده در این باره گفت: نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان سراسر کشور در سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار می‌شود که از اول هفته قرآن، فرآیند ثبت نام معلمان علاقه‌مند آغاز شده است و این رقابت در رشته‌های قرائت قرآن کریم، حفظ ۱۰ جز و حفظ کل، نهج البلاغه و روش تدریس احکام در ۳ مرحله به صورت فرآیندی برگزار می‌شود. 

وی افزود: بستر ثبت نام این مسابقات از روزهای گذشته در سامانه جامع پرورشی و فرهنگی در بخش نورینو برای فرهنگیان مهیا شده است و افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه My. medu. ir نسبت به ثبت نام در رشته‌های مذکور اعلام آمادگی کنند. 

باقرزاده بیان کرد: پیشنهاد ما برای برگزاری مسابقات در مرحله منطقه‌ای دهه مبارک فجر است که این مرحله به همت کارشناسان قرآن، عترت و نماز سراسر کشور و معاونین پرورشی و تربیت بدنی برگزار می‌شود. 

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: مرحله دوم مسابقات که مرحله استانی است به کمک معاونین پرورشی و روسای قرآن، عترت و نماز استان‌ها در هفته بزرگداشت مقام معلم و مرحله کشوری نیز در تابستان ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. 

وی ادامه داد: فرهنگیان می‌توانند ضمن ثبت نام در سامانه ذکر شده نسبت به دریافت اطلاعات و سرفصل‌های مسابقات اقدام کنند زمان ثبت نام نیز در مسابقات فرهنگیان تا دهه فجر همزمان با برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات، ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز