خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت اعلام کرد:

کشف یک فساد بانکی در تهران بعد از ۱۷ سال

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۸۸۱

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری فردی خبر داد که اقدام به دریافت تسهیلات غیرمجاز بانکی کرده بود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی نسبت به شناسایی و دستگیری فردی که با تبانی اقدام به دریافت تسهیلات غیرمجاز بانکی در محدوده خیابان استاد معین کرده بود، شدند.

وی افزود: رسیدگی به این پرونده درپی  وصول یک فقره پرونده از سوی دادسرای ناحیه ۳۲ مبنی بر تبانی در دریافت تسهیلات بانکی در سال ۱۳۸۵ در دستورکار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت و در جریان آن ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی متوجه شدند که یک شرکت صنایع چوب و مبلمان با دو شرکت زیرمجموعه آن با یکی از کارمندان ذینفع بانکی تبانی کرده است و از این طریق اقدام به دریافت تسهیلات غیرمجاز بانکی به مبلغ ۹۶ میلیارد ریال در آن سال کرده‌اند. 

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات مشخص شد که مبلغ ۲۰ میلیارد ریال به حساب کارمند بانکی ذی‌نفع نیز واریز شده، لذا عوامل این پلیس مبادرت به شناسایی و دستگیری یک نفر از افراد دخیل در روند دریافت تسهیلات غیرمجاز کردند. این فرد  از سال ۸۵ تاکنون متواری بود. میزان تسهیلات غیرمجاز کشف شده میزان ۹۶ میلیارد ریال بود.

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، افشاری با بیان این که برای متهم متواری پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز