خبرگزاری کار ایران

افتتاح اولین پایگاه بانوان اورژانس شمال استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۷۵۱

اولین پایگاه بانوان اورژانس شمال استان تهران افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری تهران؛ششمین پایگاه بانوان اورژانس استان تهران در مجموعه ورزشی فرهنگی انقلاب با حضور جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور، محمداسماعیل توکلی رئیس اورژانس استان تهران، سیدکمال سادات مشاور استاندار و مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران، سرکار خانم جعفری مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران ، علی صادقی معاون انتظامی اداره کل امنیت استانداری تهران، محمد محمدی رئیس مجموعه ورزشی انقلاب  افتتاح شد.

رئیس اورژانس استان تهران در مراسم افتتاحیه این پایگاه با تاکید بر ضرورت افزایش پایگاه های بانوان گفت: تا پایان سال پایگاه های بانوان و موتورلانس در استان افزایش پیدا خواهد کرد.

مشاور استاندار در این مراسم افزود با توجه به ضرورت و نیاز جامعه خصوصا در مجموعه ورزشی انقلاب ایجاد پایگاه بانوان از نمونه کارهای خوب و قابل تقدیر است.

سید کمال سادات از زحمات تمام پرسنل اورژانس استان تهران که خالصانه به مردم شریف ایران خدمت میکنند تقدیر و تشکر کرد.

رئیس اورژانس کشور نیز به گسترده تر شدن پهنه جغرافیایی اورژانس شهر تهران به استان تهران و انجام ۲۰ درصد از ماموریت های اورژانس کشور در تهران اشاره و به افزایش ضریب توان عملیاتی اورژانس بانوان تاکید کردند.

در ادامه مراسم و با حضور مدیر کل امور بانوان و سلامت خانواده استانداری تهران ،پایگاه ۲۳۸ اورژانس بانوان رسما افتتاح گردید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز