خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تاکید کرد:

ضرورت اجرای طرح جامع آب‌های روسطحی و زیرسطحی در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۴۳۴

عضو شورای شهر تهران طی بازدید از زیرساخت‌های مرتبط با آب‌های سطحی غرب تهران بر اهمیت توجه به مسائل اساسی مربوط به زیرساخت‌های زیربنایی و کانال‌های آب روسطحی تاکید کرد و اجرای طرح جامع آب های روسطحی و زیرسطح تهران را ضروری دانست.

به گزارش ایلنا، زهرا شمس‌احسان و ناصر امانی، اعضای شورای اسلامی شهر تهران از زیرساخت‌های مرتبط با آب‌های سطحی غرب تهران بازدید کردند.

در این بازدید که حمید نجاری، سرپرست شرکت خاکریزآب و جمعی از مدیران شهرداری تهران حضور داشتند از کانال‌های قلقلی، آریافر، شایق و شبکه اصلی محدوده غرب تهران بازدید میدانی به عمل آمد.

شمس‌احسان در این بازدید بر اهمیت توجه به مسائل اساسی مربوط به زیرساخت‌های زیربنایی و کانال‌های آب رو سطحی تاکید کرد و  اجرای طرح جامع آب های روسطحی و زیرسطح تهران را ضروری دانست.

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید موضوع لایروبی منظم کانال‌ها و تجهیز ساز و کار مربوط به رسوب‌گیر در دستور کار قرار گیرد.

براساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، شمس‌احسان همچنین بر ضرورت توجه به دغدغه‌های مربوط به HSE و ایمنی پرسنل در حین انجام خدمت تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز