خبرگزاری کار ایران

با هماهنگی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران صورت گرفت؛

آغاز فعالیت اولین شعبه «خودرو ۴۵» در مرکز خرید ‌و فروش چیتگر

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۹۹۴

با هماهنگی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، اولین شعبه پلتفرم «خودرو ۴۵» در مرکز خرید و فروش خودروی چیتگر با هدف ارائه خدمت سریع و امن به شهروندان آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا، فردین رحمان‌نژاد، معاون توسعه، بهره‌برداری و سرمایه‌گذاری شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در آیین افتتاح و بهره‌برداری از اولین شعبه پلتفرم «خودرو ۴۵» در مرکز خرید و فروش همگانی خودروی چیتگر، اظهار کرد: امیدواریم شعبه بعدی این سامانه در‌ مرکز‌ خرید و‌ فروش شهید دوران واقع در شرق تهران نیز به‌زودی افتتاح شود.

وی با اشاره به سوابق شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در بحث خرید و فروش خودرو گفت: شرکت ساماندهی از ۲۰ سال قبل براساس اساسنامه برای ارائه خدمات آسان، ایمن و همچنین جلوگیری از ایجاد سد معبر در شهر تهران وارد این عرصه شد.

رحمان‌نژاد با اشاره به اهداف مشترک شرکت ساماندهی و سایت «خودرو ۴۵» مبنی بر دسترسی آسان، ارزان و ایمن شهروندان برای خرید و فروش خودرو ادامه داد: شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، در سال های اخیر خدمات خرید و فروش خودرو را در مساحتی حدود ۲۰ هکتار در مراکز شهید دوران، چیتگر و خاوران، به صورت سنتی به شهروندان ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به روند هوشمندسازی ارائه خدمات به شهروندان در این دوره از مدیریت شهری تصریح کرد: با این هدف شرکت ساماندهی تصمیم گرفت به جای رقابت با بخش خصوصی، با به اشتراک گذاشتن ظرفیت‌ها، سطح خدمات را بالا ببرد تا شهروندان از این موضوع منتفع شوند. 

معاون توسعه، بهره‌برداری و سرمایه‌گذاری شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران خاطرنشان کرد: در همین خصوص مکاتباتی با شرکت‌های فعال در این حوزه در بخش خصوصی انجام شد و با برگزاری چندین جلسه و مذاکرات حضوری ارزیابی های لازم انجام گرفت و در نهایت زمینه همکاری با سایت «خودرو ۴۵» ایجاد شد.

براساس گزارش روابط‌عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، رحمان‌نژاد در پایان گفت: سعی ما بر این است تا روند این همکاری‌ها ادامه‌دار باشد و بتوانیم از توانمندی‌های سایر شرکت‌ها در ظرفیت‌های شهرداری تهران در این حوزه استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز