خبرگزاری کار ایران

توزیع بیش از ۶ میلیون پرس غذای گرم و بسته معیشتی میان نیازمندان تهرانی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۰۸۷

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از توزیع ۶ میلیون پرس غذای گرم و سبد معیشتی در ماه‌های محرم و صفر میان نیازمندان استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیدابوالفضل پرپنچی اظهارکرد: بر اساس آمارهای موجود از ابتدای ماه محرم تاکنون ۶ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۳۱۰ پرس غذای گرم و بسته معیشتی در قالب پویش اطعام و احسان حسینی میان نیازمندان استان تهران با همکاری مراکز نیکوکاری توزیع شده است.

وی افزود: از این تعداد ۶ میلیون و ۴۵۰ هزار پرس غذای گرم در قالب طرح اطعام حسینی و ۸۶ هزارو ۲۶۳ سبد معیشتی در قالب طرح احسان حسینی است.

پرپنچی ادامه داد: در مجموع ارزش این تعداد غذای گرم و بسته معیشتی بالغ بر ۵۶۴ میلیارد و ۲۵۶ میلیون تومان برآورد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به همکاری ۱۸۹ مرکز نیکوکاری در جهت اجرای طرح اطعام حسینی، خاطرنشان کرد: اجرای این طرح تا پایان ماه صفر همزمان با سراسر کشور ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، وی با اشاره به روش های مشارکت در پویش اطعام و احسان حسینی گفت: خیّران و مردم نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۰۲۱*۸۸۷۷* ، شماره تلفن گویای ۷۳۵۵-۰۲۱ و درج عدد ۱۴ همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸ کمک‌های خود را در طرح اطعام و احسان حسینی به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز