خبرگزاری کار ایران

مرگ ۳ کارگر در عمق ۱۰ متری چاه

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۵۶۹

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از مرگ سه کارگر در عمق چاهی ۱۰ متری در جنوب تهران خبرداد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره این خبر گفت: در ساعت ۱۰:۰۵ صبح امروز یک مورد حادثه گرفتار شدن کارگران در چاه واقع در نعمت‌آباد، بلوار شکوفه، خیابان سهیل شمالی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه دو ایستگاه را به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد که چهار کارگر مشغول کار در یک حلقه چاه به عمق حدود ۱۰ متر بودند که در قیمت انتهای چاه و انباری آن دچار حادثه شدند. در این میان یکی از کارگران موفق به نجات خود و خروج از چاه شده بود که با خروج همین فرد نیز دیگران از وقوع حادثه مطلع شده و موضوع را به دستگاه‌های امدادی اطلاع داده بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه متاسفانه سه کارگر دیگر در انتهای چاه مانده بودند، گفت: آتش‌نشانان بلافاصله و همزمان با ایمن‌سازی محل، عملیات نجات را آغاز کرده و با حضور در عمق چاه، سه کارگر را که بی‌حال و بیهوش در انتهای چاه افتاده بودند، به سطح زمین منتقل کردند. با خروج این سه نفر از عمق چاه و تحویلشان به عوامل اورژانس مشخص شد که هر سه نفر جان خود را از دست داده‌اند.

ملکی با بیان اینکه هر سه کارگر بین ۲۵ تا ۳۰ سال سن داشته از اتباع غیر ایرانی بودند، گفت:‌ اجساد برای بررسی علت قطعی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد، اما معمولا در چنین حوادثی گازگرفتگی یا کمبود اکسیژن در عمق چاه سبب مسمومیت و حتی مرگ افراد می‌شود. در همین راستا نیز لازم است که کارگران حرفه‌ای و با تجهیزات و امکانات تنفسی و ارتباطی کامل چنین اقداماتی را انجام دهند.

ملکی تصریح کرد: عوامل آتش‌نشانی پس از ایمن سازی محل، حوالی ساعت ۱۳ به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز