خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی خبر داد:

کشف گوشی‌های سرقتی قبل خروج از مرز

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۷۰۳

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف ۱۲۸ گوشی هوشمند سرقتی در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد، پیش از خروج از مرزهای کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار مجید شجاع در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای برخورد قاطعانه با قاچاقچیان در مرزهای استان خراسان رضوی، مرزبانان هنگ مرزی تایباد حین کنترل و بازرسی خودروها در پست کنترل و مراقبت مرزی ۱۷ شهریور، موفق به کشف ۱۲۸ دستگاه تلفن همراه قاچاق شدند. 

وی با بیان اینکه ۲۸ متهم در این رابطه دستگیر شدند، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی گوشی‌های تلفن هوشمند سرقتی را ۶ میلیارد و ۵۸۹ میلیون ریال برآورد کرده‌اند. مرزبانان هنگ مرزی تایباد، متهمان را به همراه گوشی‌های مکشوفه تحویل مراجع ذی‌صلاح داده‌اند. 

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: گوشی‌های سرقتی تحویل اداره آگاهی می‌شود و پس از ثبت در سامانه مربوطه، به صاحبان اصلی آنها تحویل داده خواهد شد. 

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در پایان با قدردانی از تلاش‌های مرزبانان در راستای جلوگیری از سرقت و قاچاق اموال هموطنان گفت: مرزبانان استان در طول شبانه‌روز از مرزهای کشور حراست و پاسداری می‌کنند و قاطعانه در برابر هرگونه قاچاقچی ایستاده‌اند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز