خبرگزاری کار ایران

سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان خبر داد:

برگزاری کارسوق ملی مهندسی ژنتیک ویژه دانش‌آموزان مدارس سمپاد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۵۴۵

ششمین کارسوق ملی مهندسی ژنتیک ویژه دانش‌آموزان مدارس سمپاد برگزار می‌شود.

به گزراش ایلنا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، همان‌گونه که پیش‌تر در قالب اطلاعیه شماره ۳۹ دبیرخانه ششمین کارسوق ملی مهندسی ژنتیک آمده است به اطلاع رابطین پژوهشی فرهیخته و دانش آموزان فکور انتخاب شده مرحله نهایی کارسوق می‌رساند زمان‌بندی و جزئیات برگزاری جلسه دفاع به شرح زیر است: 

جلسه دفاع مجازی طرح‌های آزمایشگاهی در دو نوبت صبح و عصر روز چهارشنبه ۸ شهریورماه و طرح‌های بیوانفورماتیک درصبح روز پنج شنبه ۹ شهریورماه ۱۴۰۲ در فضای اسکای روم بر اساس جدول زمان‌بندی زیر برگزار خواهد شد. 

از همه گروه‌ها درخواست می‌شود بر اساس ترتیب گروه‌بندی و بازه زمانی مشخص شده در جدول زمان‌بندی، در جلسه حضور پیدا کنند. لازم به ذکر است امکان جا به جایی گروه‌ها امکان‌پذیر نیست. 

️ مجموع زمان ارائه و پرسش و پاسخ داوران برای هر گروه ۲۵ دقیقه بوده و مدت زمان ارائه برای هر گروه حداکثر ۸ دقیقه درنظر گرفته شده است. در صورت بیشتر شدن زمان ارائه، صدای شخص ارائه کننده قطع شده و نمره منفی برای گروه لحاظ می‌شود. 

ضروری است اعضای هر گروه ۳۰ دقیقه قبل از زمان تعیین شده برای آن‌ها (بر اساس جدول زمان‌بندی) در فضای جلسه حضور داشته باشند. 

در ابتدای جلسه لازم است دانش آموزان به صورت تصویری و با لباس فرم مدرسه در جلسه حاضر شوند پیش از شروع جلسه دفاع، از سالم بودن دوربین سیستم، اطمینان خاطر ایجاد شود. 

️ ارائه فقط توسط یکی از اعضای گروه صورت می‌گیرد، اما مشارکت همه اعضای گروه در پاسخ به سئوالات داوران الزامی است. 

دانش آموزان به صورت مهمان و با قید نام و نام خانوادگی از طریق لینک زیر می‌توانند وارد جلسه شوند. لینک ورود به جلسه دفاع طرح‌های آزمایشگاهی: https://www.skyroom.online/ch/student-bioclub/karsoogh-lab

لینک ورود به جلسه دفاع طرح‌های بیو انفورماتیک: https://www.skyroom.online/ch/student-bioclub/karsoogh-bioinformatic

لطفا در روز دفاع مجازی، در صورت بروز هر مشکلی فقط با ارسال پیامک از طریق شماره ۰۹۰۳۱۲۳۳۷۵۹ در ارتباط باشید. 

شماره‌های تماس اداره استعدادهای درخشان استان زنجان ۰۲۴۳۳۱۳۳۴۴۷ و۰۲۴۳۳۱۳۳۴۲۲

برای دریافت زمانبندی گروه‌های دعوت شده به دفاع مجازی اینجا کلیک کنید. 

برای دریافت طرح‌های دعوت شده به دفاع مجازی اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز