خبرگزاری کار ایران

معاون امور مجلس دانشگاه آزاد خبر داد:

تحول در هرم هیئت علمی به واسطه طرح «دستیاران آموزشی» و «اعضای هیئت علمی وابسته»

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۷۸۳

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه اجتماعی، مردم پایه، از مردم و برای مردم است.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، نوزدهمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با حضور «محمد قربانی گلشن آباد» معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، «قباد بهزادی پور» مدیر کل سراهای نوآوری، «افشین غنی زاده» سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین «امین معظمی گودرزی» مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه و سایر اعضا در واحد کرمانشاه برگزار شد. 

قربانی گلشن آباد در این جلسه با تأکید بر استفاده از مزیت‌های استان کرمانشاه گفت: حجم قابل توجهی از صادرات ایران از گذرگاه‌های مرزی کرمانشاه به عراق انجام می‌شود. مبادلات نیاز به نوآوری و فناوری دارد. علاقه مندان بسیاری برای کسب تخصص‌های مهارتی همچون مکانیک، جوشکاری، آشپزی و… در عراق وجود دارند که دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه می‌تواند برای آن‌ها دوره‌های آموزشی برگزار و کسب درآمد کند. 

وی با بیان اینکه هرم هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با اقدامات جهادی متحول شده و لازم است این تحول آفرینی امتداد پیدا کند، افزود: ظرفیت بی‌بدیل طرح «دستیاران آموزشی» و «اعضای هیئت علمی وابسته» قطعاً در این زمینه تحول آفرین خواهد بود. 

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: باید در برنامه ریزی، اقتضائات محیط را ملاحظه کرد، می‌توان متکی بر آمایش اقتصادی و اجتماعی و مبتنی بر مزیت‌های فاخر استان کرمانشاه و نیز دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه، ماموریتی محلی و ملی فراتر از یک نظام بودجه ریزی متعارف، در نظر گرفت و دانشگاه را به صورت عینی در خدمت جامعه درآورد، در معاونت امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه، کاملاً در خدمت این نظام ماموریت گرایی هستیم و سایر بخش‌ها و ارکان دانشگاه هم کمک کار هستند. 

دکتر قربانی گلشن آباد تأکید کرد: در کشور ما مزیت‌ها و ظرفیت‌های بی‌نظیر و بی‌بدیلی وجود دارند که اگر کشف و فعال شوند بدون شک در هیچ جای کشور مشکل مالی، اقتصادی و اجتماعی نخواهیم داشت، دانشگاه آزاد اسلامی که یک دانشگاه اجتماعی و مردم پایه و از مردم و برای مردم است، مطمئناَ در این مسیر نورانی گام‌های مثبتی برداشته و ان شاءالله ادامه هم خواهد داد. 

دکتر قباد بهزادی‌پور مدیر کل سراهای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این نشست گفت: در سه سال گذشته در حوزه فناوری اتفاقات خوبی در دانشگاه آزاد اسلامی روی داده است از جمله این که ۵۷ سرای نوآوری در کشور ایجاد شده که در آینده نزدیک مجوز دومین سرای نوآوری واحد کرمانشاه نیز صادر خواهد شد، در سه سال پیش فقط ۳۰۰ شرکت در دانشگاه آزاد داشتیم و امروز ۲ هزار هسته فناور در این دانشگاه فعال است و ۱۸۰۰ محصول تولیدی داریم. 

حجت الاسلام امین معظمی گودرزی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در این جلسه ضمن آرزوی موفقیت برای دکتر غنی زاده سرپرست جدید واحد کرمانشاه گفت: امیدوارم خداوند همه ما را یاری کند تا بینش و گرایش‌های درستی داشته باشیم و مسیر حق و صراط مستقیم را با کمال توانایی و شایستگی طی کنیم. 

«افشین غنی زاده» سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دانشگاه طی سال گذشته و برنامه ریزی‌های انجام شده برای سالهای آینده اظهار کرد: در استان کرمانشاه با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه چهار واحد و پنج مرکز فعال وجود دارد که از پتانسیل‌های خوبی برخوردار هستند. درحال حاضر نزدیک به ۱۷ هزار دانشجوی فعال در ۳۰۰ رشته تحصیلی در مقاطع مختلف شاغل به تحصیل هستند و از وجود ۳۹۴ عضو هیئت علمی تمام وقت و ۵۷۵ عضو هیئت علمی حق التدریس و ۴۲۴ کارمند نیز بهره‌مند هستیم که با هدف‌گذاری دقیق سعی در کاهش استادان حق التدریس با استفاده از توانایی‌های دانشجویان دکتری به عنوان دستیار آموزش داریم. 

گفتنی است تصویب بودجه پیش بینی شده سال مالی آتی، ساماندهی و فروش اموال مازاد واحدها و مراکز استان و بررسی شرایط و ظرفیت‌های واحدها و مراکز در خصوص ایجاد منابع مالی و در آمدهای پایدار با تاکید بر هر واحد یک ماموریت از مصوبات جلسه نوزدهم هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز