خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد اقامه نماز در جلسه شورای اقامه نماز:

دانش آموزان باید مهارت‌های مختلف را بیاموزند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۹۳۹

رئیس ستاد اقامه نماز با تاکید بر این‌که معلمان باید در مدارس اصول و عقاید را برای نوجوانان و جوانان بازگو کنند، گفت: دانش آموزان باید علم مفید داشته باشند و مهارت‌های مختلف را بیاموزند.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حجت الاسلام محسن قرائتی در جلسه شورای اقامه نماز که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد اظهار کرد: دانش آموزان باید علم مفید داشته باشند و مهارت‌های مختلفی را بیاموزند. 

وی با اشاره به این‌که دانش آموزان باید هنر یادگرفتن را بیاموزند، تصریح کرد: حفظ قرآن یک ارزش است دانش آموزان باید این امر را مورد توجه قرار دهند. 

رئیس ستاد اقامه نماز با بیان این که کسب مهارت، نکته بسیار کلیدی است، اظهار کرد: معلم خوب باید ۳ ویژگی داشته باشد؛ از بچه‌ها، با بچه‌ها و در بچه‌ها باشد تا بتواند با آنان ارتباط خوبی برقرار کند. 

قرائتی گفت: هر معلم باید یک کتاب درباره نماز بخواند و اصول و عقاید را برای نوجوانان و جوانان بازگو کند. 

وی با تاکید براینکه باید مسیر دانشگاه تربیت معلم باز شود، افزود: اهمیت دانشگاه فرهنگیان بالاست این دانشگاه باید مورد توجه قرار گیرد. 

اصغر باقرزاده، معاون پرورشی و فرهنگی در این جلسه به برخی از اقدامات دانشگاه فرهنگیان درباره موضوع نماز و نمازخانه اشاره کرد و گفت: یکی از سرفصل‌های اصلی ما بحث توجه به نماز در مدارس است در این راستا «نمازیار» را درنظر گرفتیم که اولیای مدارس در این راستا به ما کمک خواهند کرد. 

باقرزاده گفت: اولیای دانش آموزانی که توانایی تصحیح نماز دارند به عنوان مصحح نماز و نمازیار در کنار دانش آموزان به ما کمک می‌کنند. 

معاون وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر این‌که تاکنون بیش از ۳ هزار دانش آموز صوت نماز خود را ارسال کرده‌اند، افزود: در سامانه نورینو ۷۰۰ اولیای دانش آموز برای تصحیح صوت نماز دانش آموزان ثبت نام کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز