خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان امداد و نجات هلال احمر خبر داد:

حضور ۱۷۷۸ تیم عملیاتی و امدادی در مراسم تاسوعا و عاشورا

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۵۶۳

معاون عملیات سازمان امدادونجات با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری در روزهای تاسوعا و عاشورا در سراسر کشور، از حضور ۱۷۷۸ تیم عملیاتی و امدادی در این مراسم خبر داد.

به گزارش ایلنا، مرتضی مرادی‌پور، معاون عملیات سازمان امدادونجات با اشاره به امدادرسانی در عاشورا و تاسوعای مرداد ۱۴۰۲، گفت: در دو روز مراسم تاسوعا و عاشورا، ۱۱۴۰ پایگاه و مرکز امدادی فعال برای امدادرسانی به هم‌وطنان حاضرند که شامل ۴۳۳ شعبه و دفتر نمایندگی، ۶۱۱ پایگاه امدادونجات، ۳۱ پشتیبان در مراکز استان، ۳۴ مرکز کنترل و هماهنگی و ۳۱ تیم واکنش سریع می‌شود.

وی ادامه داد: در مجموع، حضور ۱۷۷۸ تیم عملیاتی در مراسم تاسوعا و عاشورا، پیش‌بینی شده است که بیش از ۵۴۰۰ نفر نیروی متخصص امداد و نجات را شامل می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ مرادی‌پور با اشاره به آماده‌باش ۴۵۰۰ تیم عملیاتی دیگر، افزود: ۲۲ هزار نیروی امدادی و عملیاتی نیز در حالت آماده‌باش قرار دارند.

معاون عملیات سازمان امدادونجات عنوان کرد: بیش از ۳۵۰۰ دستگاه خودرو در حالت آماده‌باش قرار دارند که شامل ۱۰۵۱ دستگاه آمبولانس، ۴۶۲ دستگاه خودروی نجات، ۱۶ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۶۸۶ دستگاه موتورلانس، ۳۰ دستگاه خودروی فرماندهی عملیات و ارتباطات، ۱۲۵۵ خودروی دیگر و ۱۸ فروند بالگر امدادی را شامل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز