خبرگزاری کار ایران

ارائه خدمت به بیش از ۶ هزار نفر در خراسان شمالی در سه ماه نخست سال

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۵۴۷

معاونت امور داوطلبان از ارائه خدمات به بیش از ۶ هزار نفر در سه ماهه نخست امسال خبر داد

به گزارش ایلنا از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی، رحمتی ضمن اشاره به هدف برگزاری کاروان سلامت اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان با هدف کمک به بهبود سطح سلامت مناطق کم برخوردار، ارتقا و بهبود کیفیت زندگی اقدام به برگزاری ۱۰ کاروان سلامت در سه ماه نخست سال نموده است. خدمات ارائه شده در این کاروان‌ها به ارزش ریالی ۲ میلیارد و ۳۵۸ میلیون ریال بوده که بهروران از این طرح ۲۹۱۳ نفر بوده اند. 

وی ادامه داد: بر اساس نیازسنجی و شناسایی محلات محروم و به همت داوطلبان و خیرین، تعداد ۱۳ پروژه داوطلبی درسطح استان خراسان شمالی اجراشده است. با اجرای پروژه‌های داوطلبی در این مدت ۱۷۰۹ مددجو از خدماتی نظیر: تهیه جهیزیه، تعمیرات منزل… برخوردار شدند. 

معاونت امور داوطلبان با اشاره به تکریم سالمندان، خانواده معزز شهدا و خانواده‌های نیازمندان در در طرح نیابت افزود: با مشارکت داوطلبان هلال احمر استان ۵۷ مورد بازدید از سرای سالمندان، منازل خانواده‌های نیازمند، دیدار با خانواده‌ها شهدا و ایثارگران انجام و خدمات مورد نیاز در حوزه‌های رفاهی، بهداشتی و درمانی آن‌ها شناسایی شد. 

وی خاطر نشان کرد: بیش از ۱۰۰ نفر از خدمات بانک امانات تجهیزات پزشکی بهره‌مند شدند. در حیطه مددکاری بیش از ۴۰۰ پرونده به ارزش ریالی ۴ میلیارد ریال رسیدگی، همچنین ۴۵۰۰ بسته غذایی به ارزش ۱۴ میلیارد ریال بین نیازمندان استان توزیع شد. 

رحمتی با تاکید بر توانمندسازی ساکنان محلات کم‌برخوردار و ایجاد اشتغال، گفت: در فصل بهار ۲ نمایشگاه جهت عرضه تولیدات و دستاوردهای مشمولین طرح ۲۰۲۰ محله کم‌برخودار با هدف ایجاد انگیزه و درآمدزایی، برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز