خبرگزاری کار ایران

برنامه‌ریزی برای رساندن دارو به درب منزل جانبازان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۰۱۴

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از برنامه‌ریزی برای رساندن دارو به درب منزل جانبازان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در اختتامیه همایش آموزش و پایش سلامت جانبازان امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که صبح امروز برگزار شد، گفت: تلاش می شود که جنایت بین المللی علیه ایران کوچک شماری شود ما وقتی به تاریخ کربلا نگاه می کنیم برخی مغرضان می‌خواهند قیام ابا عبدالله را به یک دعوا بر سر حکومت تقلیل دهند. در جنگ تحمیلی ما هم که برخی می‌خواهند آن را دعوای مرزی یا دعوا بر سر بخشی از خاک یا رودخانه قرار دهند اگر دعوا بر سر این بود چرا این همه جنایت اتفاق افتاد.نه تنها علیه سربازان ما از سلاح های شیمیایی استفاده شد بلکه از آن علیه مردم هم استفاده شد.

وی ادامه داد: وقتی اکراین مجهز به سلاح بمب خوشه ای می شود اعتراضات مطرح شد که غرب تعهد خود را زیر پا می گذارد.

وی با بیان اینکه جانبازان شیمیایی رسانه های ما هستند گفت: اگر کسی بخواهد جای شهید و جلاد را با هم جابجا کند و صداهایی از آنها در داخل کشور هم هست می توانند این رسانه های زنده را ببینند سرفه آنها روایتگر این مظلومیت است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه تا پایان جنگ حمایت لجستیک و علمی از صدام ادامه داشت، گفت: تعداد زیادی از جانبازان شیمیایی ما در غرب بستری شدند اما غرب همچنان از صدام حمایت کرد و استفاده از سلاح های شیمیایی در پایان جنگ شدت گرفت و مردم عادی مورد هدف قرار گرفتند و این سند رفتار دوگانه غرب و نهادهای بین المللی است. دانشمندان ما اقدامات و تلاش های زیادی را انجام دادند تا بتوانند خدمات زیادی را به جانبازان ارائه کنند.

وی ادامه داد: به دلیل کرونا برنامه ها از نظم خود خارج شده بود و نیاز است پایش های مجددی انجام شود ما

به دنبال این هستیم که دانشگاهها محوریت درمان یک سری از جانبازان را برعهده بگیرند و دانشگاه ها محور علمی و تخصصی شوند. به طور مثال یک دانشگاه محور ارائه خدمات به جانبازان اعصاب و روان شود و ....

وی با اشاره به طرح دارورسان گفت: ما نمی توانیم جانبازان را رها کنیم و در حال برنامه ریزی هستیم تا دارو را به درب منزل جانبازان برسانیم و به صورت پایلوت در حال انجام است و امیدواریم به زودی در سراسر کشور انجام شود.

او ادامه داد: شاید نتوانیم این کار را برای همه جانبازان انجام دهیم اما تلاش می کنیم برای جانبازان شدید و متوسط ویژه مانند اعصاب و روان یا شیمیایی انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز