خبرگزاری کار ایران

معرفی ۲۹ قهرمان ملی و دینی در مجلات رشد امسال

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۲۹۳

مجلات دانش‌آموزی رشد ۲۹ قهرمان ملی و دینی را در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ به مخاطبان خود معرفی کرده‌اند.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی، یکی از رسالت‌های سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی معرفی الگوها و قهرمانان ملی و دینی است و بیان مجاهدت‌ها، حماسه آفرینی و رشادت‌های شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم، مدافعان امنیت و علم و فناوری یکی از مصادیق معرفی این قهرمانان به آینده‌سازان ایران اسلامی می‌باشد. 

شهیدان حاج قاسم سلیمانی، مصطفی چمران، علی صیاد شیرازی، حسن باقری، حاج حسین همدانی، ابراهیم هادی، مسعود علی‌محمدی، محسن فخری‌زاده، داریوش رضایی‌نژاد، مصطفی احمدی روشن، مجید شهریاری، علی‌اکبر شیرودی، عباس بابایی، مرتضی آوینی، محمد بابایی، عباس بابایی، سیدعلی اندرزگو، مهدی باکری، اقبال آدمی، محمدحسین فهمیده، محمدرضا دستواره، نادر مهدوی، محمدحسین بواس، مهدی قاضی‌خانی، مرحمت بالازاده، نوراله اختری، مصطفی کاظم‌زاده، رضا پناهی، محمود مهاجر و مرحوم سیدحسن نیرزاده نوری از جمله الگوها و قهرمانان ملی و دینی بودند که در دوره تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ به مخاطبان مجلات دانش‌آموزی رشد معرفی شده‌اند. 

این رسالت ملی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به همت سردبیران و اعضای مجلات دانش‌آموزی و بزرگسال ادامه خواهد یافت. امید است با این اقدام، قدمی هرچند کوچک در معرفی شهدا و قهرمانان ایران اسلامی برداشته شود. 

شایان ذکر است مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار ۱۲ اردیبهشت ماه با معلمان در تاکید پاسداشت و معرفی قهرمانان ملی در آموزش و پرورش فرمودند: فاخر ملّی، سابقه فرهنگی، عزّت تاریخی، وقتی که به نوجوان و جوان نشان داده بشود، در او احساس عزّت به وجود می‌آید. دیگران تاریخی ندارند، برای خودشان تاریخ درست می‌کنند، فیلمش را هم می‌فرستند اینجا در تلویزیون ما پخش می‌شود؛ نه چنان قهرمان‌هایی دارند، نه چنان آدم‌هایی دارند، [ولی] درست می‌کنند؛ هنر است، هنر فیلم‌سازی است. ما این همه گذشته تاریخیِ پُر از حماسه و پُر از شجاعت و پُر از صفات عالیه بشری و انسانی و اجتماعی داریم، این‌ها مسکوت می‌ماند. این هم یکی. 

برای مشاهده برخی از مطالب منتشر شده در زمینه معرفی قهرمانان ملی اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز