خبرگزاری کار ایران

معاونت حقوقی و امور مجلس طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛

تمدید دوره ضمن خدمت «آشنایی با سامانه ملی قوانین و مقررات» تا فردا

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۰۰۴

معاونت حقوقی و امور مجلس طی اطلاعیه‌ای از تمدید دوره ضمن خدمت «آشنایی با سامانه ملی قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران» تا روز چهارشنبه ۷ تیر ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری با همکاری معاونت حقوقی رئیس جمهور، دوره ضمن خدمت «آشنایی با سامانه ملی قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران» با کد ۹۱۷۰۷۳۷۵ به میزان ۸ ساعت برای کلیه نیروهی شاغل در پست‌های اداری (کارشناسی و بالاتر) در سطح ستاد وزارت متبوع و سازمان‌های وابسته، ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها و ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها، مناطق و نواحی برای نوبت دوم برگزار می‌کند. 

همکاران داوطلب می‌بایست پس از مراجعه به سامانه LTMS و تکمیل فرایند ثبت نام، نسبت به مشاهده فیلم آموزشی دوره مذکور که پس از ثبت‌نام، قابل دسترسی و مشاهده است پیگیری و در زمان برگزاری آزمون نیز با مراجعه به سامانه ملی قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران به آدرس qavanin. ir نسبت به جستجوی سئوالات خواسته شده اقدام و سپس پاسخ لازم را ارائه کنند. 

ثبت نام از روز شنبه ۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۲ آغاز شد و تا روز چهارشنبه ۷ تیر ماه ۱۴۰۲ تمدید شده است. 

آزمون ۱۰ الی ۱۲ تیر ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز