خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا خبر داد:

دستگیری قاچاقچی داروهای ترک اعتیاد/ کشف بیش از ۵ میلیون عدد قرص و ۱۰ هزار شربت متادون

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۴۷۴

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از دستگیری قاچاقچی داروهای ترک اعتیاد ۱۱۵ میلیارد تومانی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی در تشریح جزئیات این خبر گفت: با اقدامات اطلاعاتی و همکاری مردم متعهد و وظیفه‌شناس، فردی به هویت معلوم که در یکی از استان‌های شمالی کشور مالک کلینیک ترک اعتیاد بود و با تبانی و پرداخت رشوه اقدام به توزیع خارج از شبکه و قاچاق داروهای ترک اعتیاد به استان‌های دیگر از جمله تهران می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

وی با بیان این که این متهم با درآمدهای نامشروع کسب‌شده از فروش داروهای ترک اعتیاد با خرید طلا، سکه و ارزهای خارجی (دلار) با عمل مجرمانه پولشویی به دنبال مشروعیت بخشیدن به درآمدهای نامشروع به دست آمده خود بود، عنوان کرد: در بررسی منزل و انبار دپو داروهای ترک اعتیاد متهم، مقدار ۵.۲ میلیون عدد قرص متادون و ۱۰ هزار بطری شربت متادون به ارزش تقریبی ۵۸ میلیارد تومان کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا ادامه داد: از این متهم حدود ۵.۱۸ کیلوگرم طلا و ۵۵۰ قطعه سکه بهار آزادی و ۳۲ هزار دلار در مجموع با احتساب ارزش داروهای کشف‌شده به ارزش ۱۱۵ میلیارد تومان کشف شد. همچنین با اعتراف این متهم، ۴ نفر به جرم تبانی و مباشرت در جرم شناسایی و دستگیر شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ابعاد مختلف این پرونده همچنان در دست بررسی قرار دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز