خبرگزاری کار ایران

آغاز تولید آسفالت در کارخانه سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران از تیر ۱۴۰۲

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۴۶۳

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران، از اجرای آخرین مراحل تست کارخانه شماره یک آسفالت این سازمان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مسعود حق‌لطفی، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با اشاره به آخرین مراحل راه‌اندازی کارخانه‌های جدید تولید آسفالت شهرداری تهران گفت: کارخانه شماره یک، در آخرین مراحل تست قرار دارد و انشعابات مربوط به گاز و برق این کارخانه نصب شده است.

وی افزود: هم‌اکنون ساخت دیوار پشت سیلوها به اتمام رسیده و اتصال از مخزن قیر قدیمی به کارخانه جدید نیز در حال انجام است. عملیات کف‌سازی بتنی استخر جدید قیر نیز با استفاده از هزار متر مکعب بتن، انجام شده است و این مخزن پس از راه‌اندازی قادر به نگهداری ۳ هزار تن قیر خواهد بود.

حق‌لطفی با بیان این که کارخانه شماره یک در ابتدای کار و به مدت ۱۰ روز، روزانه دو هزار تن تولید خواهد داشت، یادآور شد: این واحد تولیدی از ابتدای تابستان به صورت رسمی و با حجم تولید بیشتر وارد مدار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران درباره آخرین مراحل نصب کارخانه شماره ۶ نیز گفت: عملیات نصب کارخانه شماره ۶ نیز تمام شده است و این واحد تولیدی به‌زودی متعاقب اتصال انشعابات برق و گاز وارد مدار تولید خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز