خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت واحد اعلام کرد:

امید به واردشدن ۳۰۰۰ دستگاه اتوبوس به خطوط اتوبوسرانی تهران در سال ۱۴۰۲

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۴۳۰

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: به شرط تامین منابع اعتباری، در نظر داریم که ۲۰۰۰ اتوبوس تولید داخل و ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس خارجی را در سال جاری به خطوط اتوبوسرانی پایتخت اضافه کنیم.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری شهر، مهدی علیزاده درباره آخرین وضعیت اورهال اتوبوس‌های تهران گفت: اورهال و بازسازی اتوبوس‌ها طبق برنامه تا ابتدای مهرماه انجام خواهد شد. قبل از بازگشایی مدارس قریب ۵۰۰ دستگاه اتوبوس از بخش ملکی یعنی اتوبوس‌های شهرداری بهسازی و نوسازی می‌شود. همچنین در تلاش هستیم تا ۵۰۰ دستگاه از اتوبوس‌های بخش خصوصی را با یارانه‌ای که می‌دهیم، بازسازی کرده و وارد ناوگان کنیم. 

وی در پاسخ به این سوال که در سال جاری برنامه‌ای برای تغییر خطوط اتوبوس در پایتخت وجود دارد یا خیر، اظهار کرد: برای مهندسی خطوط هم برنامه‌ریزی‌هایی کردیم. شروع مهندسی خطوط از اول تیرماه و با جابه‌جایی تعدادی از اتوبوس‌های ایستگاه‌های کم‌تردد و کم‌مسافر انجام می‌شود.

علیزاده با بیان این که در این ایستگاه‌ها به جای اتوبوس از مینی‌بوس استفاده می‌کنیم، خاطرنشان کرد: ۶۲ دستگاه مینی‌بوس را وارد ناوگان مهندسی خطوط می‌کنیم و ۵۷ دستگاه اتوبوس را به خطوط پرمسافر منتقل می‌کنیم. این‌گونه سرفاصله‌ها در خطوط پرتردد کمتر می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی افزود: تا پایان سال با مهندسی خطوط ۳۰۰ دستگاه اتوبوس را به خطوط پرتردد جابه‌جا می‌کنیم.

وی در پایان نوید ورود ۳۰۰۰ دستگاه اتوبوس در سال جاری را به ناوگان اتوبوسرانی داد و گفت: به شرط تامین منابع اعتباری، در نظر داریم که ۲۰۰۰ اتوبوس تولید داخل و ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس خارجی را به خطوط اتوبوسرانی پایتخت اضافه کنیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز