خبرگزاری کار ایران

کشف ۱۸ هزار لیتر روغن خوراکی احتکارشده در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۵۳۱

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 18 هزار لیتر روغن خوراکی و یک تن برنج احتکارشده در محدوده جنوب تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ هدایت بهرامی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مقابله با پدیده شوم احتکار و مبارزه بی‌امان و مقتدرانه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران گزارش‌هایی مبنی بر احتکار کالاهای اساسی در انباری در محدوده خیابان مولوی تهران را دریافت کردند. 

وی افزود: تیم عملیاتی پلیس امنیت این پلیس، پس از هماهنگی‌های قضایی با همراهی بازرسان اداره اصناف از محل شناسایی‌شده بازدید کردند که در این بازدید 18 هزار 705 لیتر روغن خوراکی و یک تن  برنج احتکارشده به ارزش تقریبی 20 میلیارد ریال کشف شد. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان این که کشفیات به‌دست‌آمده در این عملیات به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود، ابراز داشت: در این خصوص یک متهم دستگیر، محل پلمپ و اموال مکشوفه با دستور قضایی توقیف شد.

هدایتی در پایان گفت: از شهروندان درخواست می‌شود که در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز