خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

حقوق کارکنان شرکت واحد براساس مصوبات شورای عالی کار افزایش می‌یابد/ اعمال افزایش‌‌ حقوق در احکام حقوقی فروردین

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۶۰۶

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان این که حقوق کارکنان این شرکت در سال ۱۴۰۲ براساس مصوبات شورای عالی کار افزایش پیدا می‌کند، گفت: امسال برای نخستین بار افزایش حقوق سنواتی کارکنان شرکت به جای اردیبهشت، از همین فروردین‌ماه در احکام حقوقی آنها اعمال خواهد شد.

«مهدی علیزاده» مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره میزان افزایش حقوق کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی در سال ۱۴۰۲ توضیح داد: شرکت واحد اتوبوسرانی یک مجموعه کارگری است و ما نمی‌توانیم راسا درباره میزان افزایش حقوق کارکنان در سال جدید تصمیم‌گیری کنیم. بر این اساس، در سال ۱۴۰۲ حقوق کارکنان شرکت واحد به میزان تعیین‌شده برای عموم کارگران در مصوبات شورای عالی کار که توسط هیات دولت ابلاغ شده است، افزایش خواهد یافت. 

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: براساس تصویب شورای اسلامی شهر تهران، دستور شهردار محترم و ابلاغ معاونت منابع انسانی شهرداری تهران، امسال برای اولین بار توانستیم افزایش سنواتی حقوق کارکنان شرکت واحد را مانند سایر پرسنل شهرداری به جای اردیبهشت، از همین فروردین‌ماه اعمال کنیم. اکنون تمام احکام حقوقی فروردین کارکنان شرکت با احتساب افزایش سنواتی سال ۱۴۰۲ صادر شده است و تا پایان ماه حقوق‌های جدید به کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی پرداخت خواهد شد. 

وی در ادامه تاکید کرد: امسال هم مانند سال گذشته، بسته‌های خرسندساز شامل بن خرید کالا، برنامه‌های تفریحی، تسهیلات گوناگون و ... که توسط اداره‌کل رفاه برای تمام کارکنان شهرداری تهران در نظر گرفته خواهد شد، به پرسنل شرکت واحد نیز ارائه می‌شود. علاوه بر این، خود شرکت واحد نیز هر ظرفیتی برای ارائه بسته‌های حمایتی و رفاهیات غیرنقدی داشته باشد، در راستای رفاه حال پرسنل و بهبود وضعیت معیشتی خانواده‌های آنها به کارکنان شرکت ارائه خواهد کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز