خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز شورای شهر تهران مطرح شد:

انتقاد از حسابرسی مردود شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۱۶۳

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به گزارش حسابرسی از شرکت توسعه فضاهای فرهنگی و اعلام نتیجه مردودی این شرکت، خواستار برخورد قانونی با خاطیان و افرادی شد که با ترک فعل، این شرکت را ورشکسته کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی پیرهادی در جریان بررسی گزارش حسابرسی سالهای ۹۶ تا ۹۹ شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهر تهران در یکصد و سی و سومین جلسه شورای ششم تاکید کرد: این شرکت به جایی رسیده که حسابرس آن را مردود اعلام کرده و مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت شده و اکنون یک شرکت ورشکسته و بدهکار است.

وی افزود: این شرکت به شرایطی رسیده که شهرداری باید پول بدهد تا شرکتی که در گذشته درآمد زا بوده، بتواند به حیات خود ادامه داده و حقوق پرسنل خود را پرداخت کند.

پیرهادی با بیان اینکه معتقدم اکنون نیز این شرکت می‌تواند به این شرایط گذشته برگردد، گفت: این شرکت تخصصی است و می‌تواند با تلاش به شرایط گذشته خود بازگردد.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت تعیین تکلیف شرکت توسعه فضاهای فرهنگی تاکید کرد و گفت: این شرکت باید تعیین تکلیف شود و تصمیم عاجل برای آن گرفته شود.

وی افزود: نباید اینگونه باشد که افرادی این شرکت را بدهکار و زیان بار کنند و به راحتی از این موضوع بگذریم و حتما باید با خاطیان و کسانی که کوتاهی، اهمال و ترک فعل کردند برخورد لازم انجام شود

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز