خبرگزاری کار ایران

در پی شهادت آتش نشان قهرمان شهر صادر شد؛

پیام تسلیت اعضای شورای شهر تهران به مناسبت شهادت آتش نشان شهید رضا دارابی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۴۳۴

در پی شهادت آتش نشان قهرمان شهر، شهید رضا دارابی، مهدی چمران، رئیس شورا و اعضای شورای اسلامی شهر تهران پیام تسلیتی صادر کردند.

به گزارش ایلنا، متن پیام به شرح ذیل است:

انالله و اناالیه الراجعون
شهادت آتش نشان فداکار، قهرمان شجاع شهر، شهید رضا دارابی در حین عملیات اطفای حریق ساختمان 153 خیابان بهار موجب تاثر و تالم فراوان گردید؛ مردانگی و شجاعت این شهید آتش نشان در بذل جان خویش برای نجات هموطنانش یادآور غیرت و مردانگی شهدای ایران اسلامی در عرصه های مختلف جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت است، همانانی که با تاسی از مکتب و مرام حسینی هربار صحنه های بی بدیلی از ایثار، از خودگذشتگی و خدمت صادقانه را به تصویر می کشند و مسئولیت مسئولان و مردم را در تداوم راه این عزیزان و صیانت از کیان و جان مردم را سنگین تر می کنند.
عظمت و بزرگی آتش نشانان شریفی که برای حفظ جان هموطنانشان، خود را به خطر می اندازند در یاد و خاطر مردم قدرشناس ایران باقی خواهد ماند و روحیه جهاد و ایثار این گلگون کفنان الگویی برای صیانت از مام میهن خواهد بود.
اینجانب و اعضای شورای اسلامی شهر تهران ضمن سپاس از ایثار و مجاهدت همه آتش نشانان فداکار در مسیر خدمت صادقانه و خالصانه، شهادت شهید آتش نشان، رضا دارابی را به مردم ایران، خانواده بزرگ آتش نشانی شهرداری تهران و خانواده محترم و معزز ایشان تسلیت عرض می نماییم، برای روح پاک این مرحوم، رحمت و آمرزش الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند منان مسئلت داریم.
 
رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تهران
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز