خبرگزاری کار ایران

دستگیری ۲ سارق منزل

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۰۹۵

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای که با استفاده از یک دستگاه خودرو تیبا ۳ میلیارد ریال اموال با ارزش از منزلی را سرقت کرده بودند، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی بیان داشت: نیمه دوم مرداد ماه پرونده‌ای در کلانتری نامجو با موضوع سرقت از منزل با شکایت مال باخته تشکیل شد و برای پی جویی و کشف جرم پرونده به پایگاه سوم آگاهی تهران ارجاع شد.

وی عنوان کرد: شاکی در تحقیقات به عمل آمده اظهارداشت؛ ۱۵ مردادماه سارق یا سارقان با تخریب قفل درب ورودی واحد وارد منزلم شدند و اموال با ارزش از قبیل طلاجات و وجه نقد به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال سرقت کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بلافاصله کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه در محل وقوع جرم حاضر و پس از بررسی‌های به عمل آمده و بهره گیری از شیوه‌های نوین و علمی کشف جرم موفق می‌شوند سرنخ‌های متعددی از ۲ سارق را به دست آورند و مشخص شد که راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری تیبا سرقت از منزل مال باخته را انجام داده اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: درادامه با بهره گیری از شیوه‌های نوین و علمی کشف جرم هویت مالک خودرو که از سارقان حرفه‌ای بود شناسایی و با شناسایی مخفیگاهش دستور دستگیری وی و همراهش از مرجع قضائی گرفتخ شد.

این مقام پلیسی ابراز داشت: با تلاش شبانه روزی و تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس همکارانم در این پایگاه مالک خودرو در مخفیگاهش دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده به بزه انتسابی با همکاری همدست معترف شد.

سرهنگ ولیپور گودرزی در پایان گفت: با اعتراف صریح متهم به بزه انتسابی پرونده به دادسرا ارسال و دستگیری سارق متواری و کشف اموال مسروقه در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز