خبرگزاری کار ایران

ارتقاء آگاهی های عمومی جامعه و آموزشهای شهروندی در جهت پیشگیر ی از اعتیاد در جوانان

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۱۸۹

نشست تخصصی در راستای تعامل وهماهنگی در جهت تهیه و تولید محصولات رسانه ای با حضور مدیر عامل کانون فرهنگی هنری دی اندیشان فردا در سالن جلسات معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران برگزار گردید.

به گزارش ایلنا، امیر عزیزی مدیر  اجتماعی و مشارکت های مردمی معاونت اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران ضمن تشکر از همکاری سمن های همکار با قوه قضائیه از اجرایی شدن طرح هایی در راستای ارتقاء آگاهی های عمومی جامعه و آموزشهای شهروندی در جهت پیشگیر ی از ورود جوانان به ورطه اعتیاد و مواد مخدر با مشارکت  نهاد های مردمی خبر داد.

پویا نایل پور رییس هیئت مدیره و مدیر عامل کانون فرهنگی دی اندیشان فردا  ضمن ارائه گزارش از فعالیت های انجام شده از زمان تاسیس این کانون  گفت: این سمن در زمینه های فرهنگی – آموزشی و پژو هشی فعالیت می نمایدودر خصوص ارائه اموزشهای مهارت های ارتباطی و روانشناسی و توانمند سازی زندانیان در حوزه های گرافیکی  و هنرهای نمایشی بیان داشت: این کانون امادگی لازم و امکانات جهت برگزاری کلاسهای مهارتهای ارتباطی و توانمند سازی زندانیان را دارد.

گفتنی است در این نشست راهکارهایی در  راستای تهیه و تولید محصولات رسانه ای در جهت ارتقاء آگاهی های عمومی جامعه و آموزشهای شهروندی در جهت پیشگیری از ورود جوانان به ورطه اعتیاد و مواد مخدر و آشنایی مردم با سامانه سجام و مشارکت ارائه گردید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز