خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد و نجات:

امدادرسانی به ۲ هزار و ۷۹۶ نفر در هفته گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۵۲۴

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: از تاریخ ۸ مرداد تا صبح امروز ۱۵ مرداد ماه جاری تیم‌های جست‌وجو و نجات هلال احمر در ماموریت‌های مختلف اعم از جاده‌ای، کوهستان و سیلاب جان ۵۸۲ هموطن را نجات داده‌اند و به طور کلی در یک هفته گذشته به ۲ هزار و ۷۹۶ نفر امدادرسانی کرده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، مهدی ولی‌پور رئیس سازمان امداد و نجات گفت: در بازه زمانی مذکور نجاتگران و امدادگران تیم‌های عملیاتی ۷۶۶ ماموریت انجام داده‌اند.

او افزود: این ماموریت‌ها شامل جست‌وجو و نجات مفقودین در مناطق متاثر از سیل، رهاسازی خودروهای محصور در آبگرفتگی، تخلیه آب از منازل، امداد و نجات خودروهای دچار حادثه در جاده‌های سراسر کشور و نجات در کوهستان و ارتفاعات بوده‌است و در مجموع این عملیات‌ها به ۲ هزار و ۷۹۶ نفر امدادرسانی شده‌است.

او ادامه داد: در این مدت ۴۰۷ نفر توسط خودروهای عملیاتی و آمبولانس‌های جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

ولی‌پور گفت: در هفته گذشته در بخش سوانح جاده‌ای و ترافیکی به ۱۱۹ مصدوم امدادرسانی شد.

او همچنین گفت: در مدت مذکور ۳۵۷ نفر پس از مراجعه به پایگاه‌ها امداد و نجات هلال احمر خدمات بهداشتی و درمانی سرپایی دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز