خبرگزاری کار ایران

زمان و مکان برگزاری مصاحبه رشته‌های خاص دانشگاه تهران اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۵۸۷

زمان و مکان برگزاری مصاحبه رشته‌های خاص دانشکده‌های مطالعات جهان و کارآفرینی دانشگاه تهران اعلام شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی دانشگاه تهران، تمامی داوطلبانی که اقدام به انتخاب کد رشته محل از مجموعه امتحانی مطالعات جهان کد ۱۱۳۱و مجموعه امتحانی ۱۱۴۲ رشته مربیگری کسب‌وکار مربوط به دانشگاه تهران نموده‌اند، لازم است در مصاحبه این رشته شرکت نمایند. 

آزمون مصاحبه مجموعه رشته‌های مطالعات جهان کد رشته امتحانی ۱۱۳۱ به زبان اصلی هر رشته (رشته‌های مطالعات جهان گرایش مطالعات آمریکای شمالی، مطالعات بریتانیا، مطالعات هند، مطالعات جنوب آفریقا و مطالعات رژیم صهیونیستی به زبان انگلیسی، رشته‌های مطالعات جهان گرایش مطالعات عراق، فلسطین و مصر به زبان عربی، رشته مطالعات جهان گرایش مطالعات آمریکای لاتین به زبان اسپانیایی، رشته مطالعات جهان گرایش مطالعات فرانسه به زبان فرانسه، رشته مطالعات جهان گرایش مطالعات کشورهای آلمانی زبان به زبان آلمانی، رشته مطالعات ترکیه به زبان ترکی استانبولی و رشته مطالعات جهان گرایش مطالعات ژاپن به زبان ژاپنی یا انگلیسی) در تاریخ‌های ۳ و ۴ مرداد ماه ۱۴۰۱ به صورت حضوری در محل دانشکده مطالعات جهان به نشانی خیابان کارگر شمالی، بالاتر از خیابان پانزدهم، پردیس شمالی دانشگاه تهران، ورودی غربی، دانشکده مطالعات جهان برگزار می‌شود. 

داوطلبان می‌توانند جهت ملاحظه شرایط و ضوابط و چگونگی انجام مصاحبه به اطلاعیه‌های مندرج در وب‌سایت دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران به نشانی https://fws.ut.ac.ir مراجعه نمایند. 

همچنین آزمون مصاحبه رشته مربیگری کسب‌وکار کدرشته ۱۱۴۲، در روزهای ۲۰ تا ۲۲ تیر ماه بر اساس گروه‌بندی متقاضیان انجام خواهد شد. مصاحبه در دانشکده کارآفرینی به نشانی خیابان کارگر شمالی، خیابان فرشی مقدم (شانزدهم) برگزار می‌شود. 

متقاضیان لازم است بر اساس دستورالعمل‌هایی که در سایت دانشکده کارآفرینی به نشانی https://ent.ut.ac.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد، مدارک مورد نیاز را از طریق پست الکترونیکی به دانشکده ارسال نموده و در روز اعلام شده در دانشکده حضور پیدا کنند. خانم فاطمه قاضی نسب با شماره تماس ۸۸۲۲۵۰۱۸-۸۸۲۲۵۰۳۶ داخلی ۲ از ساعت ۸ الی ۱۵ آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز