خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک فرماندهی کل انتظامی به مناسبت روز کارگر

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۸۴۴

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی روز جهانی کار و کارگر را به تمام کارگران زحمت کش ایران اسلامی تبریک گفت.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، در پیامی که از سوی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرا رسیدن هفته و روز کارگر صادر شده می خوانید:

در هر جامعه ای کارگران؛ ستون‌های اقتصادی به حساب آمده و یکی از ارزشمندترین و سودمندترین اقشار اجتماعی هستند، در حقیقت استقلال و توسعه اقتصادی هر کشوری وابسته به کار و کارگر است.

امام خمینی(ره) کار را از جنس نور و کارگران را عامل آبادی معرفی و زنده بودن روح کار و کارگری را یکی از عوامل شادابی جامعه و پیشرفت و ترقی در ابعاد مادی و معنوی می دانستند.

از همان ابتدای مبارزات علیه رژیم ستمگر طاغوت و هشت سال دفاع مقدس شاهد حضور غیرتمدانه و متعصبانه کارگران در تمام صحنه های مبارزه و پس از پیروزی انقلاب در عرصه تولید و رونق اقتصادی بوده و هستیم. طی چند سال اخیر نیز که تحریم­ های ناجوانمردانه علیه کشور اسلامی ما صورت گرفته کارگران با تمام توان و جهادگونه در مسیر کار و فعالیت و تولید گام برداشته و در بسیاری از موارد تحریم ها را به فرصت و پیشرفت تبدیل و با روحیه ­ای خستگی ناپذیر، موجب یأس و ناامیدی استکبار جهانی شده اند.

اهمیت نقش کارگران از مطالبات جدی چند سال اخیر مقام معظم رهبری"مدظله العالی" و تاکید ایشان بر "تولید" هویداست؛ چراکه که امر تولید با دستان پرتوان کارگران عزیز محقق می­ شود.

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن ارج نهادن بر تلاش و همت همه کارگران عزیز این مرز و بوم، آنان را مجاهدان پایه­ های استقلال و توسعه و آبادانی کشور دانسته و با تبریک این روز بزرگ به تمام زحمت کشان عرصه تولید و خدمت­؛ صحت و سلامت برای آنان آرزومند است و تلاش دارد با امن ­سازی محیط کار و تولید در کنار قشر عظیم کارگر که از شریف­ ترین طبقه اجتماع هستند در تحقق منویات مقام معظم رهبری "مدظله­ العالی" برای رونق تولید و خودکفایی ایفای نقش نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز