خبرگزاری کار ایران

مردم آزادیخواه ایران اسلامی در روز قدس، شور و شعور وصف ناشدنی را ایجاد کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۶۷۰

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مردم آزادیخواه ایران اسلامی همزمان با سایر مردم جهان در روز قدس، شور و شعور وصف ناشدنی را در خیابان‌ها ایجاد کردند، گفت: دولت غاصب و کودک کش رژیم صهیونیستی بداند که رو به زوال و اضمحلال بوده و نابود خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «حسین اشتری» در حاشیه راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: مردم بصیر، شهیدپرور و ولایت مدار ایران اسلامی از همان ساعات اولیه امروز حضور پر شوری را در راهپیمایی روز قدس داشتند. 

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: همین طور که مشاهده می‌کنید علی رغم تصور بسیاری، جمعیت بیشتر از سال‌های گذشته است. 

ارشدترین مقام انتظامی کشور افزود: به واسطه حضور مردم آزادیخواه ایران اسلامی همزمان با سایر مردم جهان در روز قدس، شور و شعور وصف ناشدنی را در خیابان‌های سراسر کشور مشاهده می‌کنید، خصوصا تهران شاهد حضور پر شور مردم شهیدپرور هستیم. 

وی ادامه داد: مردم آگاه و بصیر، هوشیارانه به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) لبیک گفتند و برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کردند این موضوع واقعا جای تقدیر و تشکر دارد. 

سردار اشتری با بیان اینکه دولت غاصب رژیم صهیونیستی باید بداند که رو به زوال و اضمحلال بوده و نابود خواهد شد، گفت: مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین پیروز این میدان خواهند بود. 

وی افزود: باید قدردان مردم با بصیرت و ولایتمدار باشیم امروز این راهپیمایی نشان داد که مردم بیش از گذشته پای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده و از مردم مظلوم فلسطین در مقابل زورگویی‌های ظالمانه رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند. 

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: دولت کودک کش و غاصب صهیونیستی بداند که به واسطه ظلمی که به مردم فلسطین می‌کند، عمرش رو به پایان است، مردم ایران اسلامی ثابت کردند که حامی مردم مظلوم فلسطین هستند وبا عظمی راسخ در این مسیر حضور پیدا کردند ان شاء الله پیروزی از آن مسلمین و مستضعفین خواهد بود. 

وی افزود: امروز ضعف این غده سرطانی در سراسر دنیا قابل مشاهده است و هیمنه پوشالی آن کاملا فرو ریخته است بنا به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در آینده‌ای نزدیک کاملا نابود خواهد شد. 

ارشد‌ترین مقام انتظامی کشور درخصوص وضع امنیت کشور خاطر نشان کرد: خوشبختانه امروز وضع امنیتی کشور در شرایط عالی قرار دارد و به حمدالله امنیت با ثباتی در اقصی نقاط کشور داریم و هیچگونه ناامنی گزارش نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز