خبرگزاری کار ایران

بسیاری همچنان محیط‌زیست را مساله‌ای فانتزی می‌دانند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۲۲۳

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: متاسفانه با وجود اسناد فرادستی و تکالیف محول شده، بسیاری همچنان محیط زیست را مساله‌ای فانتزی می دانند.

به گزارش ایلنا، شینا انصاری در نشست شورای مدیران ادارات محیط زیست و توسعه پایدار مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران با تاکید بر تقویت تعامل اثربخش بین مناطق ۲۲گانه و اداره کل محیط زیست گفت: آن چیزی که در نهایت مورد بررسی قرار می گیرد برآیند عملکرد محیط زیست شهرداری تهران است که در آن اداره کل محیط زیست و مجموعه ادارات محیط زیست مناطق دخیل هستند.

وی در ادامه خواستار انعکاس شفاف معضلات و چالش‌های سطح منطقه به اداره کل محیط زیست شد و گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها نیازمند شناسایی دقیق موانع و پیگیری‌های مستمر جهت رفع آن‌ها است.

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به اهمیت شناسایی فرصت‌ها و تهدیدها اظهارکرد: به موازات رویکردها و سیاست‌های کلی در حوزه محیط زیست، هر منطقه پتانسیل‌ها و مختصات خود را دارد، از این رو ارائه راهکارها برای رفع مسائل و مشکلات خاص محیط زیستی در منطقه، استفاده از فرصت‌ها برای ارتقای زیست پذیری یک ضرورت است که با بهره‌گیری از قوانین و برنامه‌های موجود می‌توان با قدرت بیشتری مسائل مرتبط با حوزه محیط زیست را پیگیری کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز