خبرگزاری کار ایران

لزوم توجه به مناطق حاشیه‌نشین بمنظور کاهش آسیب‌های اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۲۷۸

جلسه هم اندیشی در حوزه اجتماعی و فرهنگی به منظور تدوین مدل پیشرفت منطقه‌ای در این عرصه با حضور جمعی از جهادگران قرارگاه جهادی امام رضا (ع) و رستم وندی رئیس سازمان امور اجتماعی کشور برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، جلسه هم اندیشی در حوزه اجتماعی و فرهنگی به منظور تدوین مدل پیشرفت منطقه ای در این عرصه با حضور جمعی از جهادگران قرارگاه جهادی امام رضا (ع) و رستم وندی رئیس سازمان امور اجتماعی کشور برگزار شد.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور در این نشست با بیان اینکه به منظور کاهش و پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی باید به مناطق حاشیه نشین، توجه بیشتری نمود، افزود: اولین گام در تدوین مدل پیشرفت در این حوزه تلاش در جهت تحول آموزش و پرورش است.

وی همچنین به بررسی مدل های کاهش آسیب پرداخت و راهکارهایی به منظور پیشگیری از بروز آسیب اجتماعی مناطق هدف ارائه نمود.

در این جلسه مهدی مسکنی دبیر قرارگاه، با اشاره به حکمرانی نوین و حاکمیت اصولی مردم، اصلی ترین راه مبارزه با فقر و محرومیت را تدوین مدل پیشرفت همه جانبه در مناطق کم برخوردار در عرصه های مختلف اقتصادی و اشتغال، اجتماعی فرهنگی، آموزش و توانمندسازی، عمرانی و درمانی با رویکرد مردم محور دانست.

مسکنی به وضعیت برخی مناطق کشور از منظر آسیب های اجتماعی و ارائه مدل اشاره و تشریح کرد: در ارتباط با استارتاپ ها و پلتفرم های فعال در حوزه کسب و کار اجتماعی تحت حمایت مجموعه از قبیل – بسازیم - پلتفرم حوزه کراد فاندینگ و پاکاریم (سازماندهی نیروهای داوطلب مردمی) می باشد.

قرارگاه جهادی امام رضا (ع) یک سازمان مردم نهاد و فعال در حوزه اجتماعی و محرومیت زدایی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز