خبرگزاری کار ایران

معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه:

از هیچ کمکی به سازمان‌های مردم نهاد دریغ نخواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۵۴۱

معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه درباره سامانه مشارکت‌های مردمی قوه قضاییه گفت: این سامانه مانع از موازی کاری و کارهای جزیره ای می شود و باعث می شود سمن‌های مردم نهاد با هم مشارکت و هم‌افزایی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی غلامی؛ معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در مراسم رونمایی از سامانه مشارکت‌های مردمی قوه قضاییه گفت: جایگاه نهادهای مردمی بدیهی است و نیاز به تحلیل ندارد. گروه های مردمی همه جای دنیا هستند اما در دنیا نظیری مانند نهادهای مردمی ایران ندیدم.

وی با اشاره به ویژگی نهادهای مردمی گفت: نهادهای دولتی نمی توانند ویژگی های مانند نهادهای مردمی داشته باشند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با اشاره به مردمی بودن قوه قضائیه گفت: ما در هر جایی که می توانیم باید از مشارکت مردم استفاده کنیم و همچنین هر جا که امکان وجود داشت کارها را به مردم واگذار کنیم. بسیاری از اقدامات سازمان‌های مردم نهاد عامل پیشگیری از وقوع جرم است.

غلامی درباره اقدامات پساجرم گفت: برخی از اقدامات مانند  میانجیگری است که می توان در مساجد نیز آن را انجام داد. نسبت ما به سازمانهای مردم نهاد نسبت بازو است ما بازوی سازمان های مردم نهاد هستیم هرجا شما نیاز به قدرت دارید می توانید از ما کمک بگیرید.

وی درباره سامانه مشارکت‌های مردمی قوه قضاییه گفت: این سامانه مانع از موازی کاری و کارهای جزیره ای می شود و باعث می شود سازمان‌های مردم نهاد با هم مشارکت و هم افزایی داشته باشند.

وی ادامه داد: در عناوین مجرمانه کار ما راحت است اما در خصوص مواردی که عنوان مجرمانه برای آن وجود ندارد شما می تواند به ما اطلاع دهید.  مواردی که مشاهده می کنید اما با مجموعه ما در ارتباط نیست می توانید به ما اطلاع بدهید تا بتوانیم در دیگر بخش های قوه پیگیری کنیم. اگر فکر می کنید می توانید کاری با کمک ما انجام دهید قطعا اطلاع دهید ما از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز