خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران مطرح کرد:

بگو مگو میان طرفداران کاندیداهای شوراها/ مردم نسبت به ادوار گذشته استقبال بیشتری برای شرکت در انتخابات داشته‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۴۳۴

استاندار تهران در پاسخ به این سوال که چه تعداد آرا تاکنون در استان تهران اخذ شده است؟ گفت: آمار دقیقی در حال حاضر ندارم، اما آنچه که شاهد هستیم مردم نسبت به ادوار گذشته استقبال بیشتری داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «انوشیروان محسنی بندپی» استاندار تهران در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای شروع رای گیری مردم حضور پرشوری در شعب اخذ رای داشتند و انشالله در روز ۲۸ خرداد یک حماسه دیگری را رقم خواهیم زد.

وی ادامه داد: در همه‌ی شعب اخذ رای  در استان تهران که شامل ۶۸۴۶ شعبه اخذ رای است، همه فعال بوده و هیچ گونه مشکلی وجود ندارد. همانطور که می‌دانید در ساعات اولیه صبح به دلیل اینکه دستگاه احراز هویت باید هم با کارت عوامل اجرایی و هم کارت عوامل نظارتی فعال می‌شد، مشکلاتی ایجاد شده بود، البته تعداد این شعب که دچار مشکل شده بودند، بسیار کم بود و ما دستور دادیم کار رای گیری متوقف نشود و اخذ رای به صورت دستی انجام شود و همین اقدام هم انجام شد و همه شعب اخذ رای فعال شدند.

استاندار تهران با بیان اینکه مردم همکاری لازم را داشته و برای اقتدار کشور از همان ساعات اولیه در شعب اخذ رأی حضور پیدا کردند، گفت: با توجه به تدابیر امنیتی صورت گرفته، هیچ مشکل خاص امنیتی نداشتیم و با آرامش و نظم و انضباط کار در حال انجام است. البته یک سری بگو و مگو بین طرفداران نامزدهای شوراها بود که با دخالت سریع برطرف شده است.

وی در پاسخ به این سوال که چه تعداد آرا تاکنون در استان تهران اخذ شده است؟ گفت: آمار دقیقی در حال حاضر ندارم، اما آنچه که شاهد هستیم مردم  نسبت به ادوار گذشته استقبال بیشتری داشته‌اند.  در هیچ شعبه‌ای کمبود تعرفه نداریم و به صورت آنلاین میزان مصرف تعرفه‌ها را رصد می کنیم تا با مشکل کمبود تعرفه مواجه نشویم.

او درباره رعایت پروتکل‌ها تصریح کرد: رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برای عدم ابتلا به کرونا در حال انجام است. همچنین حامیان بهداشت با حضور در شعب اخذ رای هم بر رعایت بهداشت و هم فاصله گذاری اجتماعی نظارت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز