خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

شکایت ساکنین اطراف پل صدر به آلودگی صوتی/عدم توجه به حقوق شهروندی در زمان احداث پل

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۰۵۴

عضو شورای شهر تهران در تذکری خواستار رسیدگی شهرداری شکایت ساکنین اطراف پل صدر به آلودگی صوتی ناشی از آن شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد مسجدجامعی در جریان دویست و پنجاه و نهمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری درباره پل صدر گفت: مساله پل صدر از زمانی که آغاز شد بحثی راجع به حقوق شهروندی و آسیب‌های ناشی از سر و صدا و مشکلات دیداری که طبقه بالای پل برای همسایه‌ها ایجاد کرده، مطرح شد. 

او ادامه داد: آقای تقوی معاون وقت شورا و مجلس آن زمان گفتند که این حرف درست است، اما این اولین تجربه است و برای ما خیلی روشن نیست که چه اتفاقی رخ می‌دهد. طبعا باید در حقوق شهروندی این مسائل مدنظر قرار گیرد که نگرفته است. 

مسجدجامعی افزود: در همان زمان گزارشی دادند و گفتند اگر پنل عایق صوت را در اطراف پل جانمایی کنیم تا ۹۰ درصد سرو صدا کاهش می‌یابد و این اتفاق در آزمایشگاه جواب داد. اما وضعیت فضای شهری با آزمایشگاه متفاوت است و این پنل‌ها کار گذاشته شد، اما بسیاری از آن‌ها سرقت شد و آن زمانی که هم که سرقتی در کار نبود این ۹۰ درصد اتفاق نمی‌افتاد. 

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه بسیاری از ساکنین همجوار پل صدر شاکی بودند و نامه‌ای را به آقای ابوترابی نوشتند، گفت: حدود یک سال از این شکایت می‌گذرد و هم پنل‌ها کمتر شده و هم سر و صدا بیشتر شده است و راه حلی برای این قضیه درنظر گرفته نشده است. شهرداری نسبت به ارائه راهکارهای جایگزین در این محل اقدام کند و پنل‌های جایگزین از نظر اقدام عملکرد و با توجه به سرقت‌های بسیاری که می‌شود کارایی لازم را ندارد و این مشکلی است که ساکنین حاشیه پل صدر به جد با آن روبرو هستند. 

او از شهردار تهران درخواست کرد به این مساله رسیدگی کند و گفت: امیدوارم نامه‌ای که از سوی ساکنان نوشته شده بعد از یک سال بی‌پاسخ نماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز