خبرگزاری کار ایران

بهبودی خبر داد:

انعقاد تفاهمنامه پیشبرد پروژه‌های جهش تولید در آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۴۴۰

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از انعقاد تفاهم نامه ای بین استانداری و سازمان برنامه و بودجه کشور برای اجرا، تکمیل و به بهره برداری رساندن 41 پروژه جهش تولید استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، داود بهبودی در حاشیه هفتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سال جاری در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در جلسه گزارش عملکرد دو هسته کلیدی فضای کسب و کار و جذب و مدیریت منابع مالی ارائه و اعلام شد رتبه فضای کسب و کار استان طی ماه های گذشته ارتقاء یافته و به جایگاه چهارم بین استان ها رسیده است.

وی تصریح کرد: در جلسه امروز مقرر شد فرآیند جذب سرمایه گذاری کوتاه‌تر و اعطای مجوزهای سرمایه‌گذاری تسریع شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از انعقاد تفاهم نامه ای بین استانداری و سازمان برنامه و بودجه کشور برای اجرا، تکمیل و به بهره برداری رساندن 41 پروژه جهش تولید استان خبر داد و افزود: بیش از یک هزار میلیار تومان تسهیلات و 70 میلیارد تومان یارانه سود به این پروژه ها تعلق خواهد گرفت.

بهبودی همچنین به مصوبات کارگروه زیربنایی در خصوص 20 آیتم مربوط به تغییر کاربری ها برای ایجاد اشتغال و فعالیت های اقتصادی در بخش کشاورزی و زیربنایی اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز