خبرگزاری کار ایران

قدردانی خانه کارگر آذربایجان شرقی در از تلاش‌های مدیرکل دامپزشکی استان

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۷۵۹

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز به همراه جمعی از اعضای هیات اجرایی این نهاد کارگری به مناسبت 14 مهر روز ملی دامپزشکی با حضور در اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی با اهدای لوح تقدیر از تلاش های مدیرکل دامپزشکی استان تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، کریم صادق زاده تبریزی در این دیدار ضمن تبریک این روز به تمامی فعالان دامپزشکی استان به اهمیت رشته دامپزشکی در تآمین بهداشت عمومی و کنترل بیماری های مشترک انسان و دام اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با تلاش دامپزشکی استان و نظارت دقیق بر عرضه فرآورده های خام دام و طیور مردم هیچ نگرانی از این بابت ندارند که نکته بسیار مهمی است.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به نقش دامپزشکی در کنترل بیماری های مشترک انسان و دام اظهار داشت: به گفته کارشناسان برخی از بیماری های مشترک انسان ودام خطرناک تر از ویروس کروناست که دامپزشکان همواره در معرض آن قرار دارند اما با تلاشی که صورت می گیرد جامعه در برابر این بیماری ها در سلامت بسر می برد.

در ادامه این نشست بهداد ، مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی نیز با اشاره به نقش کارگران در جامعه اظهار داشت: کارگران به عنوان قشر زحمتکش جامعه نقش  سازنده ای را در تولید بهینه دارند و کارگران استان آذربایجان شرقی همواره در این خصوص از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.

.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز