خبرگزاری کار ایران

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی خبرداد:

حوادث جاده‌ای آذربایجان شرقی 14 کشته و مصدوم برجای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۱۱۹

سوانح رانندگی در جاده های آذربایجان‌شرقی6 کشته و 8 مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: در حادثه نخست که ظهر جمعه روی داد، بر اثر برخورد شدید پراید با تیر برق، زن و مرد ۴۰ ساله  ای به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند. 

وحید شادی نیا افزود: در محور تبریز ـ آذرشهر هم به دلیل برخورد یک دستگاه سواری رنو با کامیون در محدوده روستای شیخ حسن زن ۳۵ ساله در دم جان باخت و یک مصدوم حادثه تحت اقدامات درمانی به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز منتقل شد.

وی همچنین از فوت ۲ نفر و مصدوم شدن ۲ نفر دیگر در کلیبر خبر داد و گفت: این حادثه بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور اهر-کلیبر روی داد.

شادی‌نیا در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: کارشناسان اورژانس پس از بررسی وضعیت مصدومان، فوت پدر ۴۰ ساله و پسر ۱۰ساله اش را تائید کرده و ۲ مصدوم تحت اقدامات درمانی به بیمارستان کلیبر انتقال یافتند.

وی ادامه داد: رعایت سرعت مطمئن و قوانین راهنمایی و رانندگی ضامن سلامتی سرنشینان خودرو است و مردم باید برای حفظ جان خود و سایر هموطنان به این اصول توجه کنند.

رئیس اورژانس مراغه، نیز از جان باختن یک نفر و مجروح شدن ۶ نفر دیگر بر اثر سه سانحه رانندگی در این شهرستان خبرداد.

هوشنگ شریفی افزود: در یکی از این حوادث و بر اثر سقوط لودر در حوالی روستای گل تپه مراغه، راننده این خودرو جان باخت.

شریفی افزود: حال سه نفر از مصدومان این حادثه وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز