خبرگزاری کار ایران

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی:

جاده های مواصلاتی آذربایجان شرقی باز اما لغزنده است/ رانندگان زنجیر چرخ همراه داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۱۶۱

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: با وجود بارش برف از صبح امروز تمامی راه‌های اصلی و فرعی استان باز بوده ولی لغزنده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامرضا رسول زاده، در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در حال حاضر تمامی راه های اصلی، شریانی، فرعی و روستایی استان بارش برف و کولاک در جریان بوده و بارش به صورت پراکنده تا امشب ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: با توجه به افت دید در پی بارش برف، بروز پدیده مه و کولاک در جاده های استان، رانندگان برای تردد سرعت مطمئنه و قوانین رانندگی را رعایت کرده و احتیاط کنند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: هم اکنون تردد در کلیه راه های استان به صورت عادی و روان در جریان بوده و در مناطق کوهستانی و گردنه ها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رسول زاده، ادامه داد: هم اکنون عوامل راهداری این اداره کل در قالب ۹۰ گروه با استقرار در ۵۱ راهدارخانه و با استفاده از حدود ۴۰۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین در حال برف روبی، تیغ زنی و نمک پاشی راه های استان هستند.

وی یادآوری کرد: با توجه به لغزنده بودن جاده های استان به ویژه در مناطق کوهستانی، رانندگان از تردد غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت خودروی خود را به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز